کد خبر : 2063177 | 28 مرداد 1403 ساعت 19:41 | 15.7K بازدید | 20 دیدگاه

تشکیل کمیته فنی آکادمی پرسپولیس با حضور گاریدو

کمیته فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی سرخ‌پوشان تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته فنی آکادمی پرسپولیس با حضور گاریدو

به گزارش "ورزش سه"، با تصویب در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور رشد و توسعه فعالیت‌های آکادمی به سطحی بالاتر تشکیل خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص می‌نویسد: از شروع فعالیت هیئت مدیره کنونی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فعالیت آکادمی فوتبال باشگاه از مسائل بسیار مورد توجه بوده است که با مدیریت محسن خلیلی، شاهد حرکت آکادمی در مسیر درست و تعیین شده بوده‌ایم. آثار این تحول در فصل گذشته و زودتر از پیش‌بینی‌ها با کسب عنوان قهرمانی در یکی از رده‌ها و ارتقای جایگاه رده‌بندی دیگر رده‌های سنی و مهم‌تر از همه معرفی بازیکنان جدید به تیم بزرگسالان و لیگ برتر فوتبال ایران نمایان شد.

2069952

حالا مدیران باشگاه پرسپولیس و آکادمی در اندیشه ارتقای کمی و کیفی سطح این فعالیت هستند. این موضوع در آخرین نشست هیئت مدیره و مدیرعامل مورد توجه ویژه قرار گرفت و در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر آکادمی فوتبال باشگاه، مصوب شد به منظور افزایش سطح فعالیت‌ها در جهت توسعه فوتبال جوانان که مورد تاکید ویژه کنفدراسیون هم قرار دارد و استفاده از ظرفیت‌ها از جمله پیشکسوتان، کمیته فنی آکادمی تشکیل شود.

از جمله وظایف این کمیته پایش دائمی فعالیت تیم‌های پایه و بازیکنان مستعد و سطح آموزش‌ها خواهد بود. کمیته فنی متشکل از معاون ورزشی باشگاه، سرمربی تیم و مدیر آکادمی فوتبال خواهد بود.

دیدگاه‌ها