کد خبر : 2063164 | 29 مرداد 1403 ساعت 03:28 | 10.6K بازدید | 31 دیدگاه

در کنار پدیده، ماشین‌سازی و پارس جنوبی؛

خیبر مربع صعودکرده‌ها را کامل کرد!

تیم خیبر خرم‌آباد موفق شد نخستین برد تاریخ خودش در لیگ برتر را کسب کند.

خیبر مربع صعودکرده‌ها را کامل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری این برد را در حالی کسب کردند که به چهارمین تیمی تبدیل شدند که بلافاصله بعد از صعود در نخستین هفته حضور در لیگ برتر، موفق به کسب پیروزی شده است.

پیش از این مس سرچشمه با هدایت اصغر شرفی در لیگ 90-91 در اولین هفته حضورش در لیگ برتر، آلومینیوم هرمزگان را از پیش‌رو برداشته بود. آن‌ها اما در نهایت همان فصل به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند شیرینی برد هفته اول را برای هواداران‌شان حفظ کنند.

4 سال طول کشید تا دوباره این اتفاق رقم بخورد و این‌ بار ماشین‌سازی تبریز با سرمربیگری فرهاد کاظمی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان لیگ را آغاز کرد و در نهایت آن‌ها هم در لیگ برتر دوام نیاوردند و همان فصل به لیگ آزادگان برگشتند.

بعد از آن‌ها پارس جنوبی جم که در فصل 97-96 به لیگ برتر صعود کرده بود موفق شد با سرمربیگری مهدی تارتار با پیروزی پرگل مقابل گسترش فولادِ فیروز کریمی این تیم را 4 بر یک از پیش‌رو بردارد و شروعی پرقدرت در لیگ برتر داشته باشد.

حالا هم خیبر خرم‌آباد که با ثبت آمار و ارقام شگفت‌انگیز در لیگ دسته اول، به لیگ برتر صعود کرد با یک پیروزی شیرین مقابل هوادار مربع شروع موفقیت‌آمیز تازه‌واردها را کامل کرد تا مهاجری و شاگردانش به ادامه مسیر امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها