کد خبر : 2063144 | 28 مرداد 1403 ساعت 17:14 | 19.6K بازدید | 34 دیدگاه

تختی را هم بین‌المللی می‌کنیم؛

رفعتی: ورزشگاه آزادی به رونالدو می‌رسد

رفعتی: قطعا ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود.

رفعتی: ورزشگاه آزادی به رونالدو می‌رسد

به گزارش "ورزش‌سه"، داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها درباره آخرین وضعیت استادیوم آزادی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول بیان کرد: تماشاگران باید در بازی‌های لیگ برتر حضور داشته باشند. هنوز در جریان اینکه در چه تاریخی ورزشگاه آزادی آماده می‌شود، نیستم. همواره از روند آماده‌سازی این ورزشگاه بازدید می‌شود. 

او ادامه داد: وسعت کار خیلی بالا است. آزادی یکی از ورزشگاه بزرگ دنیا محسوب می‌شود که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، هنوز نقشه‌ای از این ورزشگاه در اختیار ما نیست. با این تفاسیر هر جایی از این ورزشگاه را بخواهند بازسازی کنند به یک مشکل جدید برخورد می‌کنند. وسعت بازسازی ورزشگاه آزادی بالا خواهد بود و قطعا زمان زیادی برای این کار نیاز است. با این حال ۲ شیفت ۲۴ ساعته بر روی این پروژه کار می‌کنند و بیش از این نمی‌شود سرعت کار را بالا برد. امیدوارم که زودتر این بازسازی به پایان برسد و ورزشگاه آزادی در چرخه مسابقات قرار بگیرد.

او در پایان حرف‌هایش در واکنش به این سوال که النصر قرار است دو مرتبه با رونالدو به ایران بیاید بیان کرد: قطعا ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود. ما قصد داریم ورزشگاه تختی را نیز بین‌المللی کنیم.

دیدگاه‌ها