کد خبر : 2063133 | 28 مرداد 1403 ساعت 16:28 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پروژه‌ای که به نتیجه نرسید؛

ماجرای عجیب دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال

وحید شمسایی توضیحات مفصلی درباره دلایل عدم جذب دستیار خارجی ارائه کرد که نشان از بدشانسی این مربی دارد.

ماجرای عجیب دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید شمسایی از زمان قبول هدایت تیم ملی فوتسال بحث جذب دستیار خارجی را پیش کشید که حالا در آستانه جام جهانی این مهم محقق نشده است.
شمسایی امروز در نشست خبری خود به ماجرای جذب دستیار خارجی پرداخت و با اسم بردن از چندین نام سرشناش در دنیای فوتسال توضیح داد که چطور این موضوع در دوران مدیریت عزیزی خادم، ماجدی و مهدی تاج ریاست فعلی فدراسیون به سرانجام نرسیده است.

او در این‌باره گفت: «از روز اول با عزیزی خادم بر سر میگل آندرس صحبت کردیم که سرمربی هلند شد و این تیم را به جام جهانی رساند. با ونانسیو لوپز صحبت کردیم و دوست داشت به‌عنوان مشاور به ایران بیاید که به ازبکستان رفت. کارمان با برونو گارسیا تمام شده بود که با شهادت شهید رئیسی به تعویق افتاد. اصولی بارها گفت نام مربی خارجی بده. آیا درست بود که وقتی قرارداد ندارم، از مربی خارجی اسم بیاورم؟ گفتم تکلیف خودم مشخص نیست.»

وی با اشاره به شرایط قرارداد خود، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 گفت: «بعد از نایب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2022 احساس دِین کردم و قراردادم را نخوانده امضا کردم. تاج گفت این کار را انجام بدهید، اما این مربی گفت 35 روز پیش چنین درخواستی کردید و من سرمربی کویت شدم! خسوس کاندلاس گفت نمی‌توانم بیایم و پوپیس گفت باشگاهم اجازه نمی‌دهد. سرمربی برزیل دوست داشت بیاید که گفتند باشگاهش اجازه نداده است. همه می‌گفتند خیلی دوست داریم و شاید هم چون نمی‌توانستند یا نمی‌خواستند بیایند این حرف را زدند. الان هم دیگر وقتی نیست و پرونده این موضوع بسته شده است.»

دیدگاه‌ها