کد خبر : 2063126 | 28 مرداد 1403 ساعت 16:08 | 78.4K بازدید | 101 دیدگاه

هفتم شهریور مجمع فوق‌العاده برگزار می‌شود

روز سرنوشت برای پرسپولیس و رضا درویش

زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس قرار است صبح چهارشنبه هفتم شهریور در هتل پارسیان برگزار شود.

روز سرنوشت برای پرسپولیس و رضا درویش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نهایی شدن واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، اکنون قرار است هفته آتی مجمع فوق‌العاده این باشگاه برگزار شود.

این مجمع از جهاتی مختلف از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و احتمالا تصمیماتی جدید برای تغییرات در بخش مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره نیز در آن صورت گیرد. رضا درویش در آخرین مجمع این باشگاه (مجمع سالانه) از عضویت هیئت مدیره کنار رفته و به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده بود.

آن مجمع البته پیش از واگذاری سهام این باشگاه صورت گرفت و حتی بحث حضور ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی نیز شکل گرفته بود. انتخاب‌هایی که البته خیلی زود مسیری پیچیده برای آن شکل گرفت و هیچ‌وقت نهایی نشد. آن جلسه با حضور نمایندگان وزارت ورزش و خصوصی‌سازی برگزار شد و با پذیرش استعفای پیمان حدادی و حسین خبیری، و در شرایطی که رضا درویش نیز در آستانه از دست دادن دیگر عضو هیئت مدیره خود بود، در اقدامی استراتژیک و با سیاستی جالب توجه از عضویت هیئت مدیره کنار رفته و مانع از خروج پوراحمدی شد. با این شرایط رضا درویش از هیئت مدیره خارج شده بود و تنها به عنوان مدیرعامل کار خود را دنبال کرد.

2069866

اما اکنون مجمع فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس قرار است هفتم شهریورماه و در هتل پارسیان از ساعت 9 صبح برگزار شود. جلسه‌ای که می‌تواند خروجی مهمی داشته باشد. با توجه به واگذاری سهام باشگاه به کنسرسیوم بانکی، احتمال اینکه اعضای هیئت مدیره از سوی این کنسرسیوم انتخاب و معرفی شوند یا نمایندگانی در آن داشته باشند زیاد خواهد بود. با این حال در خصوص بحث تغییر مدیرعامل با توجه به ارتباط نزدیک رضا درویش با احمدی به عنوان مدیر بانک شهر گفته می‌شود شاید در این بخش تغییراتی صورت نگیرد و درویش همچنان کار خود را در صندلی مدیریت دنبال کند. این اما تنها گمانه‌زنی در خصوص وضعیت خروجی مجمع فوق‌العاده این باشگاه است و باید دید تا روز چهارشنبه هفته آتی چه اتفاقاتی در خصوص وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس رقم خواهد خورد.

با توجه به فرصت باقی‌مانده البته وضعیت مدیریتی پرسپولیس نیز شاید بستگی زیادی به نتایج این تیم و جمع‌بندی نهایی برای نقل و انتقالات و جذب ستاره جدید داشته باشد. به نظر شما در مجموع فوق‌العاده اتفاقات جدیدی در پرسپولیس خواهد افتاد و آیا درویش به کار ادامه خواهد داد؟

دیدگاه‌ها