کد خبر : 2063124 | 29 مرداد 1403 ساعت 02:36 | 33.2K بازدید | 29 دیدگاه

از اینیستا و راموس تا ساندرو و رافینیا

هشت هم‌تیمی سرگردان مسی و رونالدو!

به نظر می‌رسد هم‌بازی بودن با مسی و رونالدو هم چندان در آینده آنها تاثیرگذار نخواهد بود چرا که 8 هم‌بازی سابق آنها، حالا بدون تیم مانده‌اند.

هشت هم‌تیمی سرگردان مسی و رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شوند و این در حالی است بازیکنان زیادی هستند که هنوز برای فصل جدید دوران بازیگری خود تصمیم نگرفته‌اند. در این بین، ما شاهد بدون تیم ماندن 8 بازیکنی هستیم که در طی سال‌های اخیر، آنها را اغلب کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو فوق ستاره جهان فوتبال دیده‌ایم اما در شرایط کنونی هیچ تیمی حاضر به جذب آنها نیست. اکنون قصد داریم وضعیت این ده بازیکن را مرور کنیم.

کیلور ناواس
سنگربان کاستاریکایی سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن، عضوی جدا نشدنی از ترکیب لوس بلانکوس در مسیر سه قهرمانی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان بود و اگر او نبود شاید رئالی‌ها تعداد قهرمانی‌های‌شان در اروپا مقداری کمتر بود. با این حال او در مدت اخیر مدتی به ناتینگهام فارست رفت و در شروع تابستان امسال، اگر چه با مونتزا مذاکره کرد اما برای رفتن به این تیم متقاعد نشد و بدون تیم مانده است.

2069854

الکس ساندرو
با گذراندن 9 سال در یوونتوس، او تابستان امسال با کوله‌باری از افتخارات و جام‌های مختلف از تیمش خداحافظی کرد و اکنون مدافع برزیلی در 33 سالگی بدون تیم مانده. او در این مدت با تیم پورتیموننزه در دسته دوم پرتغال تمرین می‌کند اما به وضوح اعلام کرد هیچ تمایلی برای عقد قرارداد با این تیم ندارد و گزینه‌هایش را بررسی می‌کند.

2069853

آدرین رابیو
هافبک فرانسوی سابق پاری سن ژرمن و فصل گذشته یوونتوس هم اکنون قرارداد ندارد و اگر چه در طی 3 سال اخیر، سران منچستریونایتد همیشه به جذب او علاقه نشان داده‌اند، اکنون برای به خدمت گرفتن او بی‌تمایل هستند.

2069855

سرجی روبرتو
مسیر جدایی روبرتو از بارسلونا با اتفاقات تلخ زیادی همراه بود اما به هر ترتیب فرزند آکادمی لاماسیا حالا بدون تیم است. روبرتو از استون ویلا و وستهم پیشنهاد دارد اما جدای از آن، القادسیه از عربستان و اینتر میامی از آمریکا برای به خدمت گرفتنش بی‌تمایل نیستند.

2069858

آندرس اینیستا
شش سال از خداحافظی این جادوگر با بارسلونا می‌گذرد و اکنون در آستانه چهل سالگی کفش‌هایش را آویزان نکرده است. اینیستا فصل گذشته در الامارات بازی کرد و این روزها بدون تیم مانده. اینیستا در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود تا زمانی که بارسلونا به او برای مربیگری در آکادمی یا حضور به عنوان دستیار در تیم اصلی پیشنهاد ندهد، به بازی کردن ادامه می‌دهد ولی شاید بدون تیم ماندن او در این فصل، دلیلی شود تا زودتر از موعد خداحافظی کند!

2069852

رافینیا
تیاگو به تازگی از فوتبال خداحافظی کرد اما برادر کوچک‌ترش که در پاری سن ژرمن نیز حضور داشت، پس از مصدومیت‌های سختی که در سال 2021 تا 2023 در لیگ برزیل تجربه کرد، هنوز نتوانسته با سلامتی کامل به مستطیل سبز برگردد و اگر چه مدتی به العربی قطر رفت، هنوز هیچ تیمی برای عقد قرارداد با او به توافق نرسیده است.

2069857

سرخیو راموس
یک چهره خاص دیگر از تیم محبوب اسپانیا در سال 2010، که حالا بدون تیم است. قطعا در روزهایی که وضعیت خط دفاعی رئال مادرید، نگران کننده به نظر می‌رسد شاید بازگشت به این تیم برای هواداران این تیم اتفاق شیرینی محسوب شود و جدای از آن، او مورد توجه النصر عربستان نیز قرار گرفته تا شاهد هم‌تیمی شدن دوباره او با رونالدو باشیم.

2069851

آندره گومز
هم‌تیمی شدن او با مسی و رونالدو یکی از اتفاقات عجیب فوتبال اروپا بوده. هافبک پرتغالی زمانی که از والنسیا به بارسلونا پیوست، موجب تعجب هواداران این تیم شد و پس از آن در اورتون روزهای بسیار سینوسی‌ای داشت و زیر نظر کارلو آنچلوتی هم پیشرفتی نداشت. او اکنون آزاد شده و شان دایچ هیچ علاقه‌ای به استفاده از او ندارد. با این حال بعید است که این هافبک 31 ساله در انگلیس خواهانی داشته باشد اما به نظر می‌رسد تیم‌های عربستانی یا آمریکایی به‌زودی برای جذبش اقدام خواهند کرد.

2069856

دیدگاه‌ها