کد خبر : 2063123 | 28 مرداد 1403 ساعت 15:53 | 28.6K بازدید | 31 دیدگاه

کیه‌زا قطعا می‌رود

موتا حرف آخر را زد: جای این بازیکن در یووه نیست

موتا در نشست خبری بازی یوونتوس-کومو تاکید کرد که فدریکو کیه‌زا بخشی از برنامه‌های او برای فصل جاری نیست.

موتا حرف آخر را زد: جای این بازیکن در یووه نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تحت هدایت تیاگو موتا فردا شب اولین بازی فصل خود در سری آ را مقابل کومو به مربیگری سسک فابرگاس انجام خواهد داد. پروژه جدید یووه با تیاگو نسبت به فصل گذشته دارای ویژگی‌های متفاوتی است و بیانکونری دور از ایده‌های مکس آلگری وارد مسیری دیگر شده است.

تیاگو فصل قبل با بولونیا عالی کار کرد و بعد از 60 سال این باشگاه را به بالاترین سطح رقابت‌های اروپایی رساند. او در بدو ورود به یوونتوس گفت که فدریکو کیه‌زا را نمی‌خواهد. مهاجمی که زمانی با 50 میلیون یورو به یوونتوس آمد و اکنون مربی جدید می‌خواهد از شر وی خلاص شود.

2069860

درست است که کیه‌زا بعد از مصدومیت شدید زانو که در ابتدای سال 2022 داشت، دیگر هرگز مثل سابق نشد، اما او همچنان بازیکنی تاثیرگذار است. قرارداد او در سال 2025 به پایان می‌رسد و قصد تمدید هم ندارد.

امروز وفتی از تیاگو موتا در مورد وضعیت کیه‌زا سوال شد، او پاسخ داد: «موضع من در مورد فدریکو کیه‌زا تغییر نکرده است. او جزء برنامه‌های ما نیست. ما در این مورد صحبت کرده‌ایم و این نشانه احترامی است که برای همه قائلم. شفافیت و وضوح، این روشی است که من با بازیکنانم ارتباط برقرار می‌کنم.»

فصل گذشته کیه‌زا در مجموع 37 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، 10 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. گفته می‌شود او با اینتر مذاکراتی داشته و راهی رقیب اصلی یووه خواهد شد.

دیدگاه‌ها