کد خبر : 2063121 | 28 مرداد 1403 ساعت 15:42 | 68.3K بازدید | 137 دیدگاه

سیتی روی پای رودری قفل می‌زند

بهترین هافبک دفاعی دنیا از رئال دور شد

منچسترسیتی آماده است تا به رودری پیشنهاد افزایش دستمزد دو برابری بدهد و خود او نیز تمایل به تمدید دارد.

بهترین هافبک دفاعی دنیا از رئال دور شد

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا گزارش‌ها حاکی از آن بود که رئال برای تابستان بعد یک رویای بزرگ دارد و آن جذب رودری است. بهترین هافبک دفاعی دنیا به گمان بسیاری، نقشش در موفقیت‌های سیتی و تیم ملی اسپانیا انکار نشدنی است و از مدعیان بزرگ توپ طلای 2024 نیز محسوب می‌شود. او را جدی‌ترین تهدید برای وینیسیوس نیز می‌دانند ولی رودری با برنامه جدید سیتی از رئال دور و دورتر می‌شود. 

طبق ادعای میرر، قهرمان لیگ برتر که هافبک اسپانیایی را تاثیرگذارترین بازیکن خود می‌بیند، حاضر است او را با افزایش دستمزدش به حدود 375000 پوند در هفته و هم‌تراز کردن با بالاترین دستمزدها در تیم مانند ارلینگ هالند و کوین دی بروینه، برای سال‌هایی طولانی‌تر حفظ کند. رودری در سیتی راحت است و تمدید را ایده خوبی می‌بیند. سیتی به او هم راضی نیست و همچنین قرار است مذاکراتی برای افزایش دستمزد هالند و تمدید قرارداد او برای پنج سال دیگر نیز انجام دهد.

2069849

دلیل واضح است؛ علاقه رئال مادرید به هر دو بازیکن به‌خصوص رودری. بعد از جدایی تونی کروس از رئال بسیاری معتقدند رئال باید برای جذب رودری اقدام کند. با قراردادی تا 2027، رئال روی این بازیکن تمرکز کرده ولی اگر سیتی موفق به تمدید با او شود، راه بر هر انتقالی بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها