کد خبر : 2063116 | 28 مرداد 1403 ساعت 15:30 | 68.6K بازدید | 101 دیدگاه

حس جالب اودگارد

تمرین با رونالدو: فکر کردم خواب می‌بینم!

مارتین اودگارد حسش از اولین روز تمرین با رئال کنار رونالدو، بیل و بنزما را باورنکردنی عنوان کرد.

تمرین با رونالدو: فکر کردم خواب می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، زمانی که تنها 16 سال داشت به رئال مادرید پیوست، اما او فقط 11 بازی برای این باشگاه انجام داد: «شما می‌خواهید به عنوان یک بازیکن عادی دیده شوید.»

درخشش زودهنگام در فوتبال گاهی یک فضیلت است. اگر نه، می‌توانید از لامین یامال بپرسید. با این حال، در بسیاری از موارد، این‌می تواند به یک بار بزرگ و فشار سنگین تبدیل شود.

مارتین اودگارد، بازیکن آرسنال برای پنج فصل و کاپیتان توپچی‌ها در سه فصل گذشته، در سال 2015 زمانی که تنها 15 سال داشت، با رئال مادرید قرارداد امضا کرد. اولین بازی او با تیم اصلی در 16 سالگی انجام شد، اما ستاره نروژی که قرار بود در سانتیاگو برنابئو یک ستاره باشد، خیلی زود این تیم را رها کرد.

2069846

اودگارد گفت: «در ابتدا کمی اوضاع آزاردهنده بود. همه من را به عنوان یک بچه کوچک‌ می‌دیدند و تنها چیزی که‌ می‌خواهید این است که به عنوان یک بازیکن عادی دیده شوید.  فکر می‌کنم طبیعی است که وقتی در سن پایین مشهور‌می شوید، کمی بیشتر به شما توجه می‌کنند.»

او پس از انتقال قرضی به رئال سوسیداد و به‌خصوص زمانی که به آرسنال پیوست، شروع به درخشش کرد: «به محض اینکه بزرگتر‌ می‌شوید و دقایق بیشتری نصیبتان‌ می‌شود، فکر‌ می‌کنم مردم شروع به فراموش کردن سن شما‌ می‌کنند. کیفیت شما را‌ می‌بینند و زیاد به سن شما اهمیت نمی‌دهند. این مهم‌ترین چیز است.»

اودگارد در مورد اولین تجربه تمرین با تیم اول رئال گفت: «وقتی به رئال مادرید ملحق شدم و و تمریناتم را با تیم اصلی شروع کردم، همه بازیکنان بزرگ مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل آنجا بودند. رفتن به آنجا، حضور در رختکن، و سپس تمرین با آن همه بازیکن باکیفیت به نظر غیرواقعی و خیالی بود. لحظاتی که به نظر در خواب‌ می‌دیدم.»

2069847

دیدگاه‌ها