کد خبر : 2063110 | 28 مرداد 1403 ساعت 15:09 | 21.6K بازدید | 47 دیدگاه

سوالی که بیلد مطرح کرد

رفتار عجیب بایرن: مگر او چه جرمی مرتکب شده!

وضعیت بلاتکلیف لئون گورتسکا باعث شده تا برای بسیاری این سوال به وجود بیاید که دلیل کنار گذاشتن او از بایرن چه بوده است.

رفتار عجیب بایرن: مگر او چه جرمی مرتکب شده!

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی هنوز فاقد اعتماد به نفسی است که توماس توخل از خود نشان می‌داد. همچنان مکس ایبرل (مدیر ورزشی) یا فروند (مدیر اجرایی) در کنفرانس‌های مطبوعاتی کنار او می‌نشینند. برای احتیاط یا ناشی از اعتماد اندک؟

از نظر ورزشی، همه می‌خواهند ببینند که بایرن چگونه با تاکتیک‌های تهاجمی کمپانی پیشرفت می‌کند. توماس مولر اولین برنده بوده ولی شرایط برای لئون گورتسکا متفاوت بوده است. گورتسکا و کیمیش قلب خط هافبک بایرن را تشکیل می‌دادند.

در حالی که کیمیش زیر نظر کمپانی اجازه پیدا کرده تا به پست مورد نظر خود در مقابل دفاع بازگردد، گورتسکا حتی بخشی از تیم نیست. تا آنجا که مشخص است، چنین اقدامی اتفاق نیفتاده و کمپانی به این بازیکن اعتقادی ندارد.

2069838

طبق دستور باشگاه، او باید با دستمزد سالانه حدود 18 میلیون یورو در سکوها حضور داشته باشد. او یا باید از بایرن برود یا دستمزدش را کاهش دهد. منابع نزدیک به گورتسکا در روزهای اخیر مدعی شده بودند که او می‌خواهد همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد تا برای جایگاهش در ترکیب این تیم بجنگد و باور دارد که می‌تواند کمپانی را با توانایی‌هایش تحت تاثیر قرار دهد.

بیلد امروز با تیتر مگر گورتسکا چه جرمی مرتکب شده، از مسئولان بایرن در مورد وضعیت عجیب و بلاتکلیف این بازیکن سابقا ملی‌پوش توضیح خواسته است. این بدترین روزهای فوتبالی بازیکنی است که از فهرست مانشافت برای یورو خط خورد و حالا در بایرن هم جایی ندارد.

دیدگاه‌ها