کد خبر : 2063107 | 28 مرداد 1403 ساعت 14:57 | 28.8K بازدید | 16 دیدگاه

حمایت سرمربی تیم ملی از پدیده فوتسال؛

شمسایی: آن دو نفر را معرفی کن، تا اخراج‌شان کنم

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری امروز با خبرنگاران، در پاسخ به یک سوال، از بهروز عظیمی پدیده فوتسال ایران حمایت کرد.

شمسایی: آن دو نفر را معرفی کن، تا اخراج‌شان کنم

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای تمام‌نشدنی ال‌کلاسیکو فوتسال ایران به نشست خبری صبح امروز وحید شمسایی نیز ورود کرد و سرمربی تیم ملی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران حاضر، حمایت قاطعانه‌ای از بهروز عظیمی ستاره و پدیده فوتسال ایران داشت. موضوع اصلی و چکیده سوال از شمسایی به بهروز عظیمی و اتفاقات رخ داده در ال‌کلاسیکو و همچنین اخراج این بازیکن در تورنمنت چهارجانبه ویتنام پیش از جام ملت‌های آسیا 2024 مربوط می‌شد.

*در ادامه به مجادله داغ خبرنگار و وحید شمسایی در خصوص این موضوع می‌پردازیم.

*خبرنگار: نمی‌خواهم از بازیکن خاصی نام ببرم اما از روزی که شما سرمربی تیم ملی شده‌اید در همان آغاز کار یک سری بازیکن که چند دقیقه‌ای به اردوی تیم ملی دیر آمده بودند، کنار گذاشتید.

*شمسایی: بله.

*خبرنگار: اما متاسفانه به‌خصوص در همین بازی آخر شاهد بودیم که یک بازیکن با وجود اینکه سطح فنی بالایی دارد اما از لحاظ اخلاقی کنترل نشده است.

*شمسایی: اسمش چیه؟
*خبرنگار: دوست ندارم اسمی ببرم.

*شمسایی: من باید بدونم که منظور شما کدام بازیکن هستش.

2068851

*خبرنگار: بهروز عظیمی. من اصلا نمی‌خواستم اسمی ببرم. چون بازیکن هم از لحاظ فنی بازیکن خوبی هستش و هم جوان بوده است. انتظار هست شما در تیم ملی این قضیه را مدیریت کنید. درسته که بیشتر در اختیار باشگاه‌ها هستند اما من با بازیکن‌ها که صحبت می‌کردم، خودشان از اتفاقاتی که رقم خورده بسیار ناراحت بودند، از بی‌احترامی‌هایی که شده بود. با 2 بازیکنی که صحبت کردم خیلی ناراحت بودند. می‌خوام بدونم برنامه شما کلا برای همه بازیکنان از لحاظ اخلاقی چون در جام ملت‌های آسیا 2024 و تورنمنت ویتنام هم مشابه این حرکات شد، برنامه‌ای دارید؟

*شمسایی: در جام ملت‌های آسیا چه اتفاقاتی افتاد؟

*خبرنگار: عظیمی اخراج شد.

*شمسایی: نه. یک کارت قرمز در تورنمنت چهارجانبه ویتنام گرفت.

*خبرنگار: نه اخراج نشد. مشابه همان حرکت را در جام ملت‌های آسیا کرد که اخراج نشد. سوال اصلی اینکه شما از لحاظ اخلاقی برای بازیکن‌ها چه برنامه‌ای دارید. به نظرتان برای تیم ملی دردسرساز نمی‌شود؟

*شمسایی: ابتدا اسم بهروز عظیمی را آوردی. اسم اون دو بازیکن که به شما گفته بودند از دست بهروز ناراحت‌اند چه کسانی هستند؟ اون دو بازیکن کی هستند؟ همین الان جفتشان را کنار می‌گذارم. اسم بهروز را آوردی، اسم اون دو بازیکن را هم بگو. اگر من جفت بازیکن را کنار نگذاشتم، دیگه وحید شمسایی نیستم. جلوی این همه خبرنگار می‌گویم. کسی که زبانش را باز می‌کند و از خانواده‌اش حرفی بیرون می‌برد، جایی در تیم ملی ندارد. بقیه بازیکن‌ها در جنجال پیش آمده ایستاده‌اند زیارت عاشورا خوانده‌اند؟ این چه حرفی است. اسم بهروز را آوردی، پس نام دو بازیکن دیگر را هم بیاور. بیار. بیار. اسم بیاور. 

1751614

اینطوری نمی‌شود. یک بازیکن جوان بیست ساله که ما پای او وایساده‌ایم! بنده سه تا فرزند دارم. به خانه می‌روم و از دست آن‌ها ناراحت هستم. شب اول اخم می‌کنم و کنار می‌روم. شب دوم مقداری انعطافم را به سمتش می‌برم. آیا می‌توانم از خانه بیرونش کنم؟ یک بازیکن توانمند از دورترین نقطه ایران به تیم ملی دعوت شده است. از تیم مقاومت البرز به تیم ملی دعوت شد و پله‌های ترقی را طی کرده است. قطعا همه بازیکن‌ها اشتباه دارند. اگر منظور شما بازی ال‌کلاسیکو است، باشگاه‌ها مدیریت دارند و خودشان می‌دانند که کارهایی انجام بدهند. به جایی که کسی در خصوص کسی دیگر این حرف‌ها را بزند بهتر است بازیکن را نفرستند مقابل دوربین که در مورد مربی حریف صحبت کند! که یک اشتباه دیگر انجام بدهد و همه چیز را زیر سوال ببرد. پس باشگاه به ما (تیم ملی) هیچ ربطی ندارد. 

در تورنمنت ویتنام تکل زد و کارت زرد دوم گرفت و اخراج شد. کسی نیومد این را بگوید. متاسفانه در ایران بدبختی ما این هستش که به بازیکن خودمان دامن می‌زنیم. بابت آن اتفاق (درگیری بازیکنان ایران و مراکش) بازیکن تیم مراکش را تا پایان جام محروم کردند. دو بازیکن مراکش به سمت بهروز هجوم آوردند که محروم شدند. بازیکن ما کارت قرمز گرفت و بازی بعدی را از دست داد.  فوتبال بازی فنی هستش و در بازی کارت هم می‌گیری. در اردوی تیم ملی صدا از این بازیکن در نمی‌آید‌ و خیلی قوی کار می‌کند. جایی هم اشتباه داشته باشد، اولین نفر خودم یقه‌اش را می‌گیرم. بزرگ‌تر از این بازیکن خودم یقه‌اش را گرفته‌ام. ۱۶ ماه کل ایران می‌گفتند علی‌اصغر حسن‌زاده باید به تیم ملی دعوت شود، اما من دعوت نکردم‌. وقتی همه سکوت کردند، عملکرد خوبی داشت و من از او به تیم ملی دعوت کردم. پس من با حرف کسی جلو نمی‌روم.

دیدگاه‌ها