کد خبر : 2063095 | 28 مرداد 1403 ساعت 14:02 | 15.7K بازدید | 22 دیدگاه

خط و نشان اشلوت: تیم برایم مهم است، نه صلاح!

آرنه اشلوت معتقد است که تیم ارزش بیشتری از بازیکن دارد و حتی محمد صلاح هم برای درخشش در ترکیب لیورپول به دیگر بازیکنان نیاز دارد.

خط و نشان اشلوت: تیم برایم مهم است، نه صلاح!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبه‌روی ایپسویچ به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و محمد صلاح مثل همیشه یکی از ستاره‌های درخشان تیمش در این بازی بود.

این بازیکن در جریان این دیدار موفق شد پاس گل تیمش را برای دیوگو ژوتا ارسال کند و گل دوم تیمش را هم در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند تا نقش مهمی را در کسب اولین سه امتیاز آرنه اشلوت در حضورش روی نیمکت لیورپول به عنوان جانشین یورگن کلوپ ایفا کرده باشد و این مربی هم پس از پایان این بازی از عملکرد و البته آمادگی بدنی او تمجید کرد.

2069416

این مربی هلندی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «با توجه به چیزی که از صلاح برای حفظ بدنش و حضور در همه دیدارها دیده‌ام باید بگویم که او این توانایی را دارد که چند سال دیگر هم به بازی کردن ادامه دهد. اما من از حالا دارم به بازی برابر برنتفورد فکر می‌کنم و برای فکر کردن به پایان فصل زود است!

من زیاد به نفرات و اشخاص باور ندارم، باور من به تیم است. صلاح می‌تواند گلزنی کند چون دیگر بازیکنان می‌توانند به خوبی فرار کنند یا بازی‌سازی درستی داشته باشند. بنابراین فکر می‌کنم که صلاح هم به تیم نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها