کد خبر : 2063094 | 28 مرداد 1403 ساعت 13:59 | 38.5K بازدید | 27 دیدگاه

دلیل عجیب ناراحتی گوندوگان: خرید جدید بارسا!

ایلکای گوندوگان به دلیل نگرانی از جایگاهش در ترکیب بارسلونا با اضافه شدن دنی اولمو به جمع بازیکنان این تیم تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است.

دلیل عجیب ناراحتی گوندوگان: خرید جدید بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته پس از کسب موفقیت‌های بسیار با منچسترسیتی تصمیم گرفت که این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و راهی بارسلونا شد تا به گفته خودش به رویایی که از کودکی داشت واقعیت ببخشد و پیراهن این تیم را به تن کند.

این ستاره آلمانی خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان موثر و کلیدی در ترکیب بارسا تبدیل شود و تجربه او باعث شد که از جایگاه خاصی در بین دیگر بازیکنان در رختکن این تیم هم برخوردار شود اما در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره تابستانی امسال به گوش رسیده است.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده بودند که او جایگاه خاص و ویژه‌ای در ساختار پروژه ورزشی این تیم ندارد و در صورتی که پیشنهاد خوبی برای خریدش ارائه شود، مدیران بارسا با جدایی او موافقت خواهند کرد. خصوصا که چند باشگاه عربستانی هم خواهان جذب این بازیکن بودند.

2069588

اما اسپورت و دیگر رسانه‌های نزدیک به بارسا از شب گذشته خبر دادند که گوندوگان به بارسا اعلام کرده که به دنبال ترک این باشگاه است و تماس‌هایی با سیتی داشته که نشان می‌دهد مایل است بار دیگر به تیم سابقش برگردد.

حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که دلیل جدایی این بازیکن از بارسا این است که او تردیدهای زیادی درباره نقش و جایگاهش در ترکیب این تیم در رقابت‌های فصل آینده دارد. اضافه شدن دنی اولمو به جمع بازیکنان بارسا به این معناست که در حال حاضر شش بازیکن دیگر هم می‌توانند در پست گوندوگان بازی کنند و این به مذاق او خوش نیامده و باعث شده است که او به صورت جدی به دنبال ترک بارسا در فرصت باقی‌مانده تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی امسال باشد.

دیدگاه‌ها