کد خبر : 2063093 | 28 مرداد 1403 ساعت 13:50 | 28.8K بازدید | 38 دیدگاه

رئال به فیفا اعتماد ندارد

آنچلوتی هشدار داد: کدام هفت‌گانه!

کارلو آنچلوتی دیروز نگرانی باشگاه رئال مادرید را در رابطه با دو تورنمنت جام باشگاه‌های جهان و جام بین قاره‌ای، که محل برگزاری مشخص و حق پخش تلویزیونی فروخته شده ندارند را به اشتراک گذاشت.

آنچلوتی هشدار داد: کدام هفت‌گانه!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اولین بازی رئال مادرید در لالیگا مقابل مایورکا در سن مویش، در مورد چندین موضوع حرف زد: امباپه، رودریگو، لیگی که در حال شروع است، برنامه او برای استراحت در طول فصل به بازیکنانی که بیشترین دقایق را در میدان بوده‌اند و تقویمی که هفت عنوان برای رئال در دسترس است و تا 11 ماه می‌تواند به طول بینجامد. او در مورد دو تورنمنت تردیدهایی را مطرح کرد: جام بین قاره‌ای و جام جهانی باشگاه‌های فرمت جدید فیفا.

این اولین‌بار نیست که او اعتراض می‌کند. در پایان فصل گذشته او پیام هشداردهنده‌ای را در مورد جام باشگاه‌های جهان جدید که بین 15 ژوئن و 13 جولای در ایالات متحده برگزار می‌شود و در آن 32 تیم به رقابت خواهند پرداخت، ابراز کرد و گفت: «فیفا فراموش کرده که بازیکنان و باشگاه‌ها در آن شرکت نخواهند کرد. یک بازی رئال مادرید 20 میلیون می‌ارزد و فیفا می‌خواهد این مبلغ را برای کل جام به ما بدهد. بقیه تیم‌ها مانند ما، دعوت را رد خواهند کرد.»

در آن لحظه، کاری که کارلتو انجام داد این بود که باعث شد تحقیقاتی در رابطه با نگرانی‌های رئال مادرید در مورد برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها آغاز شود، اگرچه رقم ذکر شده توسط کارلتو درست نبود و طبق اعلام فیفا، حداقل 50 میلیون یورو به شرکت کنندگان پرداخت می‌شود؛ پاداش‌ها نیز به کنار. این شنبه، آنچلوتی بار دیگر تاکید کرد که هنوز چیزی در مورد آن تورنمنت، مانند مسابقات بین قاره‌ای، مشخص نیست.

2069824

هفت‌گانه روی هوا
در مورد دومین تورنمنت، امسال به دلیل تصمیم فیفا برای سازمان‌دهی جام باشگاه‌های جهان جدید که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، قهرمان اروپا، رئال مادرید، فقط در فینال بازی خواهد کرد و قهرمانان بقیه کنفدراسیون‌ها باهم رقابت خواهند کرد. بر خلاف دو دهه پیش این یک دوئل بین قهرمان اروپا و قهرمان آمریکای جنوبی نخواهد بود. در حال حاضر، آنچه مشخص است تاریخ‌ها است: از 14 دسامبر (24 آذر) تا 18 همان ماه (28 آذر). در مورد رئال مادرید، آنها فقط فینال را در 18 دسامبر بازی می‌کنند. هنوز حتی میزبان مشخص نیست. گزینه‌هایی مانند ژاپن، مکان تاریخی جام بین قاره‌ای مطرح هستند، اگرچه اکنون شانس کشورهای عربی بیشتر است.

بنابراین، جام باشگاه‌های جهان دارای تاریخ و یک کشور میزبان است، اما هیچ ورزشگاه و شهر مشخصی اعلام نشده است. و جام بین قاره‌ای، فقط تاریخ دارد.

طبیعی است که آنچلوتی در مورد هر دو رقابت، که بخشی از هفت عنوانی است که رئال مادرید می‌تواند در این فصل کسب کند، تردیدهایی به جا گذاشته است: «هنوز مشخص نیست که باید چند مسابقه بازی کنیم، دوتورنمنت وجود دارد که مشخص نیستند. در حال حاضر هیچ چیز سازمان‌دهی شده نیست. یک هفتگانه وجود دارد، اما معلوم نیست چه زمانی و چگونه.»

دیدگاه‌ها