کد خبر : 2063088 | 28 مرداد 1403 ساعت 13:36 | 21.8K بازدید | 27 دیدگاه

پیشنهاد جذاب: افزایش دستمزد دو ستاره سیتی

منچسترسیتی قصد دارد دستمزد ارلینگ هالند و رودری را افزایش دهد.

پیشنهاد جذاب: افزایش دستمزد دو ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی قهرمان بلامنازع چند فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و موفق شده نامش را با تبدیل شدن به اولین تیمی که چهار قهرمانی متوالی را در این مسابقات به دست آورده است جاودانه کند و حالا به دنبال بهبود این رکورد در فصل جدید است.

درخشش ستاره‌هایی مانند ارلینگ هالند در خط حمله و رودری در خط میانی این تیم یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های آنها در انگلیس و همچنین کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند دستمزد این دو ستاره را برای مقابله با حریفانی که به دنبال جذب آنها هستند افزایش دهند.

اینو بازی کن در حال حاضر هم یکی از بالاترین دستمزدها را در بین بازیکنان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دریافت می‌کنند و هنوز سه سال از قرارداد فعلی آنها با سیتی باقی مانده است اما شایعاتی که درباره پیشنهادهای رسیده به آنها خصوصاً از سوی باشگاه‌های عربستانی منتشر شده باعث شده است که مدیران سیتی به فکر افزایش دستمزدشان باشند.

روزنامه میرر خبر داده است که مذاکرات با مدیر برنامه این دو بازیکن از مدتی قبل آغاز شده است. هالند در حال حاضر ۳۷۵ هزار پوند در هفته دستمزد دارد اما سیتی قصد دارد این مبلغ را تا ۵۰۰ هزار پوند افزایش دهد و رودری هم پیشنهادی برای تقریبا دو برابر کردن دستمزدش دریافت کرده که بسیار جذاب است و شاید تضمین کننده ادامه حضور آنها در ورزشگاه اتحاد در چند سال آینده باشد.

دیدگاه‌ها