کد خبر : 2063087 | 28 مرداد 1403 ساعت 13:30 | 31.7K بازدید | 25 دیدگاه

می‌توانم مهاجم نوک باشم

درخواست از فلیک: اینجا هم امتحانم کن!

رافینیا در پایان بازی با والنسیا گفت که هانسی فلیک می‌تواند او را به نوک حمله نیز ببرد و آنجا نیز بدرخشد.

درخواست از فلیک: اینجا هم امتحانم کن!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم فوتبال بارسلونا در هفته نخست لالیگا میهمان والنسیا بود و این بازی را که در اواخر نیمه نخست آن از حریف عقب افتاد را با دبل روبرت لواندوفسکی، با نتیجه 1-2 برد. این اولین بازی بارسا تحت نظر هانسی فلیک در لالیگا بود که پایان خوشی داشت. یکی از خوب‌های بارسا در این بازی رافینیا بود.

ستاره برزیلی در حمله حضوری فعال داشت و با خطا روی او بود که بارسا به پنالتی رسید و لوا گل دوم را به ثمر رساند. رافینیا در پایان بازی گفت: «بازی کردن در مستایا همیشه دشوار است. والنسیا تیم سرسختی است و بازی در خانه این تیم کار را پیچیده‌تر می‌کند. مهم‌تر از هر چیزی این بود که با پیروزی شروع کنیم و به این هدف رسیدیم.»

2069815

رافینیا ادامه داد: «پرس و جنگندگی برای هر توپ در بازی مهم بود. زمان‌هایی هست که سرعتمان را کم می‌کنیم چون در نهایت انسان هستیم و خسته می‌شویم. بعد از گل می‌دانستیم که واکنش سریع مهم است. من از نقش خودم در بارسا راضی هستم. خُب، بازی برای بارسا، تیمی که رقابت در آن بسیار بالاست و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد، ساده نیست. من سعی می‌کنم خودم را به حضور در تمام پست‌های فاز تهاجمی وفق دهم. حتی می‌توانم مهاجم نوک باشم و مربی می‌تواند من را آنجا هم ببیند.»

رافینیا در مورد کار با فلیک نیز گفت: «طبیعی است هر زمان که مربی جدیدی می‌آید، کمی طول می‌کشد تا هم او و هم بازیکنان با شرایط جدید سازگار شوند ولی فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش می‌رود.»

2069816

دیدگاه‌ها