کد خبر : 2063081 | 28 مرداد 1403 ساعت 13:01 | 41.1K بازدید | 63 دیدگاه

پپ فقط به دو دلیل سیتی را ترک می‌کند

مارتی پرارنائو که در حال نوشتن کتاب زندگینامه پپ گواردیولا است از دلایل او برای ترک احتمالی منچسترسیتی صحبت کرد.

پپ فقط به دو دلیل سیتی را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا هشت سال قبل هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت و توانست با این تیم نامش را در تاریخ فوتبال انگلیس جاودانه کند. او حالا تنها مربی تاریخ است که توانسته است چهار قهرمانی متوالی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم برای این تیم به ارمغان آورده است.

شایعات زیادی در چند سال اخیر درباره جدایی این مربی اسپانیایی از سیتی مطرح شده بود اما او همچنان به حضورش در این تیم ادامه داد. قرارداد فعلی او با این باشگاه در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این‌بار به نظر می‌رسد که خود او هم مایل است که سیتی را ترک کند تا تجربه جدیدی را در دوران مربیگری‌اش به‌دست آورد.

2059359

پرارنائو که مشغول نوشتن زندگینامه گواردیولا به نام انقلاب پپ است در این باره به منچستر ایونینگ نیوز گفت: «او در حال حاضر در بهترین باشگاه ممکن است. محیط این باشگاه برایش بسیار خوب است و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم بار دیگر انرژی و انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی دارند.

فکر می‎‌کنم که جدایی او دو دلیل خواهد داشت: اول به‌خاطر خانواده و سپس خستگی خودش پس از ۹ سال. شاید خانواده بر این باور باشد که او زمان زیادی را در منچستر سپری کرده و همه بچه‌ها بزرگ شده‌اند. این اتفاق کاملا محتمل است. اگر اینطور نباشد، کسی چه می‌داند؟ شاید هم او تمدید کرد. مطمئن نیستم. فکر می‌کنم که او تصمیم نهایی را بین نوامبر تا فوریه خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها