کد خبر : 2063075 | 28 مرداد 1403 ساعت 12:28 | 21.9K بازدید | 151 دیدگاه

بارسا باید 10 نفره می‌شد

لطف به بارسا: کارشناسی اولین صحنه جنجالی لالیگا

در بازی دیشب بارسلونا و والنسیا در مستایا شاهد یک صحنه بحث برانگیز بودیم که در آن بارسلونا مورد لطف داوری قرار گرفت.

لطف به بارسا: کارشناسی اولین صحنه جنجالی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 55 بازی تمام ورزشگاه و بازیکنان والنسیا از داور خواست که کوبارسی را اخراج کند. دلیل؟ پائو کوبارسی با دخالت به موقع خود و گرفتن هوگو دورو او را متوقف کرده و اجازه شکل گیری یک ضدحمله برای والنسیا را نداد. او یک کارت زرد داشت و در عین شگفتی سانچز مارتینز به او دومین کارت زرد را نشان نداد تا بارسا 10 نفره نشود. در دیداری که بارسلونا 2-1 پیش بود و همین نتیجه را تا پایان نیز حفظ کرد.

2069786

وقتی بازی به اتمام رسید، روبن باراخا، مربی والنسیا، صراحتا به همین صحنه اشاره کرد و گفت که داور در حق والنسیا بی انصافی کرد. هوگو دور نیز واکنشی مشابه داشت.

پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا در مورد این صحنه گفت: «واقعا غیرقابل توضیح است که داوری با اعتبار و تجربه خوزه ماریا سانچز مارتینز، کارت زرد دوم با به مدافع میانی بارسا بخشید. بارسا قطعا باید در نیم ساعت پایانی با یک بازیکن کمتر بازی می کرد و این می توانست روند کار را عوض کند.»

2069787

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، نیز گفت: «این صحنه کارت قرمز مسلم داشت. تحت هر شرایطی و بدون توجه به اینکه کوبارسی یک کارت زرد داشت، او برای این خطا باید کارت دوم را می گرفت. داور در این صحنه مسلما اشتباه کرد.»

2069788

دیدگاه‌ها