کد خبر : 2063069 | 28 مرداد 1403 ساعت 11:57 | 32K بازدید | 38 دیدگاه

آلابا:

می‌خواهم برای امباپه مثل مودریچ و کروس باشم

داوید آلابا می‌گوید دوست دارد نقشی که لوکا مودریچ و تونی کروس برایش ایفا کرده‌اند را او برای کیلیان امباپه تکرار کند.

می‌خواهم برای امباپه مثل مودریچ و کروس باشم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از سال‌ها گمانه‌زنی و جنجال بالاخره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و با پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست تا به آرزوی کودکی‌اش رسیده باشد.

علاقه این ستاره فرانسوی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید بر هیچکس پنهان نبود و حتی گفته شده بود که او پیش از پیوستن به این باشگاه با بسیاری از ستاره‌های این تیم روابط دوستانه‌ای را برقرار کرده است. تصاویر منتشر شده از تمرینات رئال در چند روز اخیر هم نشان می‌دهد که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان این تیم دارد.

حالا آلابا در گفت‌وگو با GQ اسپانیا در پاسخ به سوالی درباره استقبال از امباپه در رختکن این تیم اظهار داشت: «من خیلی خوش شانس بودم که به رئال آمدم و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، تونی کروس و کریم بنزما را در کنارم داشتم که در طول چند ماه اول حضورم در سانتیاگو برنابئو بسیار به من کمک کردند.

ما خیلی صحبت می‌کردیم. آنها الگویی برای من بودند و حالا سعی می‌کنم که همین مسئولیت را در قبال بازیکنان جدید که به این تیم می‌آیند ایفا کنم و امباپه هم در بین همین بازیکنان است. دوست دارم به بازیکنان جوانی هم که از تیم جوانان به رئال می‌آیند کمک کنم.»

دیدگاه‌ها