کد خبر : 2063052 | 28 مرداد 1403 ساعت 11:02 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای سخت جونیا ایتو تمام شد

دو ژاپنی مثل ستاره‌های هالیوود در فرانسه

محبوبیت جونیا ایتو و کیتو ناکامورا در تور پیش فصل ژاپن توجه بسیاری را در رنس به خود جلب کرده و همه در انتظار درخشش این دو بازیکن در فصل جدید هستند.

دو ژاپنی مثل ستاره‌های هالیوود در فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، رنس شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فرانسه در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی لیل به میدان رفت و با دو گلی که از حریف دریافت کرد شکست خورد تا گام اول را مایوس‌کننده برداشته باشد.

روزنامه اکیپ فرانسه روز گذشته مطلبی را درباره جونیا ایتو و کیتو ناکامورا منتشر کرد و آنها را دو ستاره درخشان و آینده‌دار ژاپن خواند. در این مطلب آمده است که این دو بازیکن قرار است در فصل جدید نقش‌های کلیدی و مهمی را در خط حمله رنس ایفا کنند و به‌زودی به بازیکنان مهمی برای آنها تبدیل خواهند شد.

لوکا السنر که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته تحت تاثیر محبوبیت این دو ستاره در جریان تور پیش فصل این تیم که از ۲۱ جولای تا چهارم آگوست در کشور ژاپن برگزار شد قرار گرفته است. او در این باره گفت: «هوادارانی بودند که از صبح زود تا آخر شب منتظر ایتو و ناکامورا می‌ماندند. آنها مثل ستاره‌های هالیوود هستند! آنها با خوش‌رویی به هر درخواستی پاسخ می‌دادند هواداران هم بسیار از آنها حمایت می‌کردند. من در جریان چهار دیداری که در ژاپن برگزار کردیم واقعا غافلگیر شدم.»

اکیپ اضافه کرده است که این دو ملی پوش فوتبال ژاپن انتظارات هواداران فرانسوی را هم بسیار بالا برده‌اند و آنها منتظر درخشش این دو بازیکن در ترکیب تیم‌شان هستند. ایتو به عنوان وینگر راست دو سال پیش با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو از خنک به این تیم پیوست و پس از رد اتهام تجاوز به یک زن در ژاپن، حالا با آسودگی خاطر در این تیم بازی خواهد کرد.

2069753

السنر در این باره اظهار داشت: «من برای ایتو و اعتماد به نفسی که پس از سپری کردن چند ماه خیلی سخت به دست آورده خوشحال هستم، خصوصا حالا که می‌تواند بار دیگر به تیم ملی کشورش برگردد.»

با وجود اینکه این بازیکن نتوانست در طول هفت بازی پیش فصل گلی به ثمر برساند و تنها یک پاس گل ارسال کرد، سرمربی همچنان به او باور دارد: «ایتو در شرایط بسیار خوبی است و کاملا به پروژه تیم ما کمک می‌کند. او آماده است که به یک الگو و رهبر در خط حمله تبدیل شود.»

ناکامورا هم به عنوان یک وینگر چپ درخشان نتوانسته است در دیدارهای دوستانه اخیر گلزنی کند و از زمان پیوستنش به این باشگاه تا به حال در ۲۵ بازی تنها یک پاس گل ارسال کرده و چهار گل به ثمر رسانده است. اکیپ معتقد است که السنر باید سبک بازی تیمش را کمی تغییر دهد تا سازگاری درستی برای استفاده از ظرفیت این بازیکنان داشته باشد.

این روزنامه فرانسوی همچنین به توانایی این دو بازیکن در کارهای دفاعی اشاره کرده و مدعی شده است که اگر آنها از نظر روانی پیشرفت کنند می‌توانند عملکرد بسیاری بهتری را برابر خط دفاعی حریف به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها