کد خبر : 2063050 | 28 مرداد 1403 ساعت 10:46 | 8.2K بازدید | 7 دیدگاه

چهار سال دیگر هم به المپیک بیا

تیرانداز ترکیه‌ای از یک میلیون عبور کرد!

تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام یوسف دیکچ از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

تیرانداز ترکیه‌ای از یک میلیون عبور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوسف دیکچ با درخششی که در مسابقات تیراندازی داشت و توانست در رشته تفنگ بادی ترکیبی مدال نقره را از آن خود کند یک شبه به سلبریتی اول مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبدیل شد و نامش را در سراسر دنیا بر سر زبان‌ها انداخت.

این ورزشکار اهل کشور ترکیه موفق شد بدون هیچ ابزاری برای کمک و بهبود عملکردش به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کند و این موضوع با واکنش گسترده‌ای از سوی تماشاگران و علاقه‌مندان روبه‌رو شد. همین شهرت باعث شده است که تعداد دنبال کننده‌های او در شبکه اجتماعی اینستاگرام حالا از یک میلیون نفر عبور کند.

ژست او در هنگام تیراندازی به حدی جذاب بود که بسیاری از ورزشکاران حاضر در المپیک پاریس در دیگر رشته‌ها هم پس از کسب مدال‌های مختلف و ثبت رکوردهای به یاد ماندنی سعی داشتند که این ژست را تکرار کنند و به نوعی به این شکل به او ادای احترام کردند.

2069750

آخرین تصویری که دیکچ از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده با استقبال بسیاری از سراسر دنیا روبه‌رو شده است. در بخش نظرات این پست می‌توان مردمی را از ژاپن، مالزی، هند، چین، مکزیک، برزیل، کلمبیا، سوئد، کرواسی و دیگر کشورها دید که بسیار جالب توجه است. بعضی افراد از پایان المپیک ابراز ناراحتی کرده و دیگران هم امیدوار هستند که بتوانند چهار سال بعد او را در لس‌آنجلس ببینند.

گفته می‌شود که بسیاری از کودکان حالا برای تقلید از او در تلاش هستند تا مهارت‌شان در رشته تیراندازی را بهبود ببخشند و به نوعی او را به عنوان الگوی ورزشی انتخاب کرده‌اند.

دیدگاه‌ها