کد خبر : 2063047 | 28 مرداد 1403 ساعت 10:27 | 29.5K بازدید | 21 دیدگاه

عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای ذوب‌آهن؛

تیمی که تا هفته پنجم رنگ میزبانی را نمی‌بیند!

شاگردان محمد ربیعی تا هفته پنجم فصل جدید دور از خانه بازی می‌کنند.

تیمی که تا هفته پنجم رنگ میزبانی را نمی‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر در اراک مهمان پرسپولیس بود و یک امتیاز از این بازی کسب کرد، اما آنها در شرایطی که خودشان را آماده میزبانی در هفته دوم مقابل هوادار تهران می‌کردند، مجبور هستند تا دوباره بیرون از شهر خود به میدان بروند.

برگزاری نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان در تاریخ پانزدهم شهریورماه و تجهیز ورزشگاه فولادشهر اصفهان موجب شده تا شاگردان ربیعی مجبور به ترک شهر خود برای میزبانی شوند و در هفته دوم لیگ برتر پذیرای هوادار تهران در شهر مشهد باشند.

میزبانی ذوب‌آهن در هفته دوم گرفته شده و این تیم روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل هوادار تهران قرار می‌گیرد، اما پس از آن هم سبزپوشان اصفهانی همچنان دو دیدار دیگر را بیرون از خانه انجام می‌دهند.

2069746

شاگردان ربیعی پس از دیدار مقابل هوادار در مشهد، در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر نیز میزبان نیستند و به ترتیب باید در خرم‌آباد و تبریزی به مصاف تیم‌های خیبر و تراکتور بروند تا شرایط سختی را متحمل شوند.

نخستین میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر در هفته پنجم لیگ برتر اتفاق می‌افتد که در آن بازی هم به‌نوعی هواداران حریف بیشتر خواهند بود، چراکه سبزپوشان باید مقابل سپاهان قرار بگیرند و دربی اصفهان را برگزار کنند تا این وضعیت دشوار در پنج دیدار ابتدایی فصل برای آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها