کد خبر : 2063046 | 28 مرداد 1403 ساعت 10:18 | 27.6K بازدید | 16 دیدگاه

نیمی از لیست جوانان و سه تعویض اجباری؛

وضعیت حسینی را هیچکس ندارد! (عکس)

سرمربی آلومینیوم در نخستین مسابقه فصل لیگ برتر چالش سختی را تجربه کرد.

وضعیت حسینی را هیچکس ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر را مقابل استقلال خوزستان برگزار کرد که در فهرست 20 نفره این تیم، 10 بازیکن بزرگسال حضور داشتند و نیمی دیگر را مهره‌های زیر 23، زیر 21 و حتی زیر 19 سال تشکیل می‌دادند و در این وضعیت سیدمجتبی حسینی کار سختی برای هدایت تیمش داشت و با این وجود توانست یک امتیاز در گرمای 50 درجه اهواز کسب کند.

مجتبی حسینی در شرایطی که هنوز خرید لیگ برتری و بزرگسال انجام نداده، تیمش را به مصاف استقلال خوزستان فرستاد و در حالی که فقط یک بازیکن بالای 30 سال در ترکیب داشت، از این بازی صاحب امتیاز شد و مهره‌های تعویضی او را هم مهره‌های جوان تشکیل می‌دادند تا وضعیت متفاوتی نسبت به همه مربیان لیگ برتری در شروع فصل داشته باشد.

2069744

اما اتفاق غیرمنتظره دیگر برای حسینی در روزی که کمبود بازیکن داشت، مصدومیت‌های اجباری بازیکنانش بود و میلاد بدرقه،  بهرام گودرزی و امیر نوری به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون آمدند و نتوانستند به کارشان ادامه بدهند تا این وضعیت او را دچار چالش کند.

حسینی در نقل و انتقالات تابستانی مهره‌هایی مثل مهدی لیموچی، احمد گوهری، یونس اکبرپور، علیرضا نقی‌زاده و ... را از دست داد ولی هنوز بازیکن بزرگسالی به جمع نفرات تیمش اضافه نکرده است.

دیدگاه‌ها