کد خبر : 2063038 | 28 مرداد 1403 ساعت 09:03 | 23.7K بازدید | 62 دیدگاه

فوق‌ستاره ژاپن: مدال لس‌آنجلس را برای ما کنار بگذارید

کاپیتان و ستاره اول تیم ملی والیبال ژاپن درباره هدف مهمش صحبت کرد.

فوق‌ستاره ژاپن: مدال لس‌آنجلس را برای ما کنار بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا، بازیکن 28 ساله تیم ملی والیبال مردان ژاپن که در المپیک پاریس حضور داشت، در برنامه‌ای با عنوان «لبخندهای جمعه ماساهیرو ناکای» شبکه TBS ظاهر شد. او در این برنامه از تمایل خود برای کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس سخن گفت.

تیم ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا، با وجود اینکه دو‌بر صفر و چهار امتیاز در ست سوم پیش بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند و شکست خورد. ایشیکاوا در این مسابقه با کسب 32 امتیاز درخشید، اما در نهایت از پیروزی بازماند. او گفت: «در المپیک، فشار بیش از حد و عجله برای پیروزی را تجربه کردم. این تجربه‌ای بود که باید از آن درس بگیرم. هدف من این است که در چهار سال آینده به گونه‌ای آماده شوم که بتوانم از ته دل از بازی لذت ببرم. حتی اگر فقط یک امتیاز فاصله داشته باشم، این تجربه برای من مهم است و می‌خواهم آنچه را که آموخته‌ام بهبود بخشم.»

ایشیکاوا همچنین افزود: «این نظر شخصی من است، اما می‌خواهم برای کسب یک مدال بجنگم. چیزهایی وجود دارد که تنها از طریق تجربه المپیک می‌توان به دست آورد. من قصد دارم المپیک لس‌آنجلس را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهم.»

در شبکه‌های اجتماعی، کاربران در X (توئیتر سابق) واکنش‌های مثبتی نسبت به عزم ایشیکاوا نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: «چهار سال وقت دارند تا امتیازی که در المپیک پاریس از دست دادند را جبران کنند. این از هر درامی شگفت‌انگیزتر است. حتی اگر اکنون شروع به تماشا کنید، شاهد خواهید بود که یک اسطوره والیبال در حال رشد است.» دیگری با بیان انتظاراتش از المپیک لس‌آنجلس نوشت: «ما همچنان از یوکی ایشیکاوا، بزرگ‌ترین استعداد تاریخ والیبال ژاپن، برای حضور در المپیک حمایت می‌کنیم. این بدان معناست که شما می‌توانید چالش‌های خود را به ما نشان دهید.»

دیدگاه‌ها