کد خبر : 2063034 | 28 مرداد 1403 ساعت 06:35 | 21.7K بازدید | 130 دیدگاه

روبن باراخا سرمربی والنسیا:

داور عامل اصلی شکست ما مقابل بارسا بود!

روبن باراخا، سرمربی والنسیا، بعد از شکست ۲-۱ برابر بارسلونا انتقادات شدیدی را نسبت به داور بازی مطرح کرد.

داور عامل اصلی شکست ما مقابل بارسا بود!

به گزارش "ورزش سه"، از هفته اول رقابت‌های لالیگا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، والنسیا میزبان بارسلونا بود که در پایان آبی اناری‌ها با درخشش مهاجم لهستانی خود یعنی رابرت لواندوفسکی به برتری ۲-۱ رسیدند.

روبن باراخا سرمربی خفاش‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی از عملکرد داور این دیدار انتقاد کرد و او را به عنوان یکی از دلایل اصلی شکست تیمش معرفی کرد.

روبن باراخا در ابتدای صحبت‌هایش گفت: "بازی با تیمی‌ مثل بارسلونا توان زیادی از بازیکنان می‌گیرد. اگر زود از پای بیوفتید قطعا توسط آن‌ها تنبیه خواهید شد. ما شانس این را داشتیم که بازی را ۲-۰ جلو بیوفتیم اما بلافاصله ۱-۱ شد و در آخر باختیم. برگشت به بازی بعد از دریافت گل دوم خیلی سخت بود."

2069727

روبن باراخا اضافه کرد: "در نیمه اول کاملا سرتر از بارسا بودیم اما قدر موقعیت‌های گلزنی را ندانستیم. هرچند بلافاصه بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، پائو کوبارسی باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج می‌شد اما داور اینطور تصمیم نگرفت. وقتی مقابل تیمی‌ قدرتمند مثل بارسلونا عقب میوفتید و چنین خطایی توسط داور رخ می‌دهد، روحیه تیم به‌شدت کاهش می‌یابد."

سرمربی والنسیا درباره بازیکنان جوانی که در ترکیب تیمش حضور داشتند افزود: "بازیکنان جوان و پرانگیزه زیادی در ترکیب داریم. امروز دو مدافع میانی ۱۹ ساله را به میدان فرستادیم. طبیعتا بازی دادن به جوان‌ها نیازمند صبوری بیشتر است تا آن‌ها با شرایط بازی در چنین سطحی آشناتر شوند‌."

دیدگاه‌ها