کد خبر : 2063031 | 28 مرداد 1403 ساعت 06:29 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

انتقال خیلی دیرهنگام یک ژاپنی به اروپا

شوگو تانیگوچی، مدافع سابق تیم ملی ژاپن، در 33 سالگی به لیگ بلژیک رفته و یک چالش جدید را امتحان می‌کند.

انتقال خیلی دیرهنگام یک ژاپنی به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شوگو تانیگوچی، مدافع سابق تیم ملی ژاپن، به باشگاه سنت ترویدن بلژیک پیوسته و در یک کنفرانس خبری در مورد اهداف خود صحبت کرد.

او لیگ ژاپن را ترک کرد، در 33 سالگی به قطر رفت و اکنون چالش حضور در فوتبال اروپا را تجربه خواهد کرد. 

او در مورد دوران حرفه‌ای خود گفت: "من همیشه دوست داشتم فوتبال را در سطح بالایی بازی کنم، جایی که بتوانم رشد کنم و برایم جالب باشد. من از این فرصت سپاس‌گزارم. در این سن از چنین چالشی هیجان‌زده‌ام و می‌خواهم آن را با نتایجی که به دست می‌آوریم، نشان دهم."

2069717

این تیم از ابتدای فصل تاکنون سه باخت متوالی داشته است. در بازی اخیر، تانیگوچی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت اما شاهد شکست تساوی 3-3 تیمش بود.

او با قبول مسئولیت این باخت گفت: "من این موضوع را بسیار جدی می‌گیرم. دریافت 6 گل برای من یک شوک بود." 

او درباره شرایط آمادگی جسمانی خود گفت: "شرایط خودم هم خوب نبود. اگر بتوانم هر چه سریع‌تر شرایطم را بهتر کنم و بتوانم در موقعیت‌های تک به تک بهتر عمل کنم و توپ را در اختیار بگیرم، نتایج تیم هم بهتر می‌شود. امیدوارم بتوانم در حالیکه به خودم فشار می‌آورم، این را از طریق نتایج نشان دهم."

تانیگوچی درباره بازیکنان ژاپنی که می‌خواهند راه او را ادامه دهند، گفت: "اگر توانایی داشته باشم، باید نشان دهم که حتی در این سن می‌توانم در اروپا رقابت کنم. من به سختی کار خواهم کرد و هدفم این است که پیشرفت کنم."

دیدگاه‌ها