کد خبر : 2063029 | 28 مرداد 1403 ساعت 02:29 | 49.4K بازدید | 71 دیدگاه

ادامه بدبیاری‌های بارسا: یک مصدوم دیگر اضافه شد!

آلخاندرو بالده، ستاره بارسلونا، در دیدار مقابل والنسیا به دلیل مصدومیت تعویض شد.

ادامه بدبیاری‌های بارسا: یک مصدوم دیگر اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بارسلونا مصدومان پرتعدادی دارد و هانسی فلیک، سرمربی جدید تیم، گزینه‌های زیادی برای پر کردن جای آنها ندارد، در بازی امشب، یک بازیکن دیگر نیز به این لیست اضافه شد.

در هفته اول لالیگا، بارسلونا در مستایا مقابل والنسیا صف‌آرایی کرده تا فصل جدید را با پیروزی و کسب سه امتیاز آغاز کند. در نیمه اول این بازی والنسیا موفق به زدن گل اول شد اما در لحظات پایانی نیمه اول بارسا بازی را مساوی کرد.

2069711

گل روی تأثیرگذاری مستقیم بالده، ستاره جوان سمت چپ خط دفاع، به ثمر رسید. او توپ را به روی دروازه ارسال کرد و همین باعث شد که لامین یامال آن را به مقابل چهارچوب بفرستد و رابرت لواندوفسکی گل اول را به ثمر برساند.

در حالی‌که در بین دو نیمه بسیاری از هواداران از عملکرد امیدوارکننده بالده صحبت می‌کردند اما در نیمه دوم مصدومیت به سراغ این بازیکن هم آمد و فلیک را مجبور به انجام تعویض کرد. در حدود ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه بالده چندبار با بازیکنان حریف برخورد داشت و در چند صحنه با لنگیدن به بازی ادامه می‌داد. او دو بار به زمین افتاد و در نهایت وقتی که دید نمی‌تواند به بازی ادامه دهد، درخواست تعویض داد.
در دقیقه ۶۴ فلیک ستاره مصدومش را از بازی خارج کرد و جرارد مارتین ۲۲ ساله را به جای این بازیکن به میدان فرستاد.

دیدگاه‌ها