کد خبر : 2063024 | 28 مرداد 1403 ساعت 01:49 | 12.4K بازدید | 10 دیدگاه

هنوز چیزی‌ را از دست ندادیم؛

فونسکا: کمی بادقت‌تر بودیم بازی را می‌بردیم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، با وجود آنکه به سختی برابر تورینو به مساوی رسیدند، معتقد است که می‌توانستند در این بازی برنده شوند.

فونسکا: کمی بادقت‌تر بودیم بازی را می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، از هفته اول رقابت‌های سری آ امشب میلان با تساوی ۲-۲  برابر تورینو در خانه متوقف شد. البته که میلانی‌ها در پایان از نتیجه این دیدار راضی‌تر از مهمان خود بودند چرا که این تورینو بود که با نتیجه ۲-۰ از روسونری پیش بود و در وقت‌های طلف شده برد شیرین خارج از خانه را با مساوی عوض کردند.

پائولو فونسکا سرمربی ۵۱ ساله میلان که نخستین تجربه رسمی خود روی نیمکت این تیم را پشت سر گذاشت، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "متاسفانه امشب خیلی ضعیف تر از آنچه در بازی‌های پیش‌‎فصل از خود به نمایش گذاشته بودیم عمل کردیم. "

فونسکا افزود: "در نیمه اول خیلی سردرگم و پراشتباه بخصوص در فاز دفاعی ظاهر شدیم. در نیمه دوم اما کاملا متفاوت عمل کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. اگر کمی با دقت‌تر بودیم شاید می‌توانستیم این بازی را ببریم. ما باید به کار خود ادامه دهیم زیرا هنوز اول فصل است و چیزی را از دست ندادیم."

2069694

فونسکا در پاسخ به سوالی مبنی بر ترکیب اولیه میلان اضافه کرد: "بازیکنانی که روی نیمکت بودند، شرایط این را نداشتند که به صورت فیکس به میدان بروند. البته که با ورودشان به زمین در نیمه دوم عملکرد تاثیرگذاری به نمایش گذاشتند."

سرمربی سابق رم در رابطه با مشکلات دفاعی میلان در این بازی افزود: "امروز در دفاع تیمی مشکل داشتیم. متاسفانه در نیمه نخست آنطور که باید نتوانستیم حریف را در زمین خودش نگه داریم و این به ضررمان تمام شد. من به بازی تهاجمی علاقمندم اما اینکه اینقدر فضا به بازیکنان حریف بدهیم، اشتباه است."

دیدگاه‌ها