کد خبر : 2063023 | 28 مرداد 1403 ساعت 01:46 | 13.4K بازدید | 23 دیدگاه

موراتا: در بازی امشب ما مرده بودیم!

آلوارو موراتا، ستاره میلان، می‌گوید با اینکه این تیم در اولین بازی‌اش در سری A موفق به کسب پیروزی نشده، اما نشان داده که توانایی رسیدن به موفقیت در شرایط سخت را دارد.

موراتا: در بازی امشب ما مرده بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری A، آث میلان تا دقیقه ۸۸ با نتیجه ۲-۰ از تورینو عقب بود و به نظر می‌رسید که به یک شکست خانگی ناامیدکننده نزدیک می‌شود.

اما تعویض‌ها تفاوت را ایجاد کردند. آلوارو موراتا با تغییر مسیر شوت تیجانی ریندرز گلزنی کرد و سپس نوح اوکافور در دقیقه ۵+۹۰ با یک والی از روی سانتر یونس موسی گل تساوی را به ثمر رساند.

موراتا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«این یک شروع عالی نیست، زیرا ما برنده نشدیم و می‌خواستیم به حریفان پیامی ارسال کنیم. البته فکر می‌کنم با برگشت از نتیجه ۲-۰ پیام خوبی را ارسال کردیم، زیرا تیم‌مان عملاً مرده بود و اما ما بازی را برگرداندیم. اگر بازی پنج دقیقه دیگر ادامه داشت، ما می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

با این حال، ما باید در تمرین ذهنیت خود را تغییر دهیم، باید برنده می‌شدیم و هر بهانه دیگری اشتباه است. تورینو بازیکنان بسیار خوبی دارد، هر بازی در سری A، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا سخت خواهد بود، ما باید همه این بازی‌ها را ببریم.. سن‌سیرو فوق‌العاده است. امروز فهمیدم که بازی کردن در اینجا برای میلان چه معنایی دارد. نمی‌توانم قول زدن گل‌های یا قهرمانی را بدهم، اما می‌توانم قول بدهم که بیشتر از هر فرد دیگری تلاش خواهم کرد.»

2069691

دیدگاه‌ها