کد خبر : 2063022 | 28 مرداد 1403 ساعت 01:35 | 32.8K بازدید | 28 دیدگاه

بله توانستم این کار را انجام بدهم؛

رقیب عموزاد: 20 سال رویای این مدال را داشتم

رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس مقابل کوتارو کیوکا از ژاپن با نتیجه 10 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

رقیب عموزاد: 20 سال رویای این مدال را داشتم

به گزارش "ورزش‌سه"، این کشتی‌گیر ژاپنی که نمایش درخشانی در فینال المپیک مقابل عموزاد داشت که بی‌رحمانه با پیروزی برابر رقباش به فینال رسیده بود، اخیرا در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرده و درباره مدال طلایی خود نوشته است:« اولین بازی‌های المپیک من به پایان رسید و این در حالی بود که مجذوب رقابت‌های کشتی و المپیک بودم. به قهرمانی فکر می‌کردم و معتقد بودم روزی می‌توانم این رویا را محقق کنم و به آرزوهایم دست پید کنم. 20 سال بود که در آرزوی این مدال طلا بودم. دوست دارم رویاها و امیدهایم را با همه به اشتراک بگذارم. توانستم این کار را انجام بدهم.»

2069687

او ادامه می‌دهد:« لحظه‌ای که با حمایت و تشویق افراد بی‌شماری روی صحنه المپیک ایستادم را هرگز فراموش نخواهم کرد توانستند. توانستم با بهترین نتیجه ممکن به حمایت همه پاسخ بدهم. بعد از مسابقه بازخوردهای بسیار زیادی دریافت کردم و در پیام‌های تبریک، کلمات زیادی مانند «متأثر شدم» و «متشکرم» دریافت کردم که تا به حال ندیده بودم. حالا چیزی که من باید به همه شما بگویم: متشکرم.»

دیدگاه‌ها