کد خبر : 2063013 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:38 | 13.2K بازدید | 39 دیدگاه

جنگیدن تا لحظه آخر: تیم ژابی همچنان تسلیم ناپذیر

بایرلورکوزن یک بار دیگر با گل لحظه آخری از شکست فرار کرد و این بار سوپرجام آلمان را از دستان اشتوتگارت گرفت‌.

جنگیدن تا لحظه آخر: تیم ژابی همچنان تسلیم ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن یک‌بار دیگر نشان داد که در گلزنی دقایق پایانی و تغییر سرنوشت یک بازی تبحر دارد و آنچه فصل گذشته به فوتبال جهان نشان داده، شانسی نیست.

لورکوزن امشب در بازی سوپرجام آلمان به مصاف اشتوتگارت رفت و شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

قهرمان بوندس‌لیگا با گل زودهنگام ویکتور بونیفیس پیش افتاد و تنها پنج دقیقه بعد گل تساوی را روی ضربه انزو میلوت دریافت کرد و در اواسط نیمه اول به دلیل اخراج مارتین تریه شرایط بازی عوض شد.

لورکوزن که تا قبل از 10 نفره شدن هم فاصله خیلی زیادی با حریفش نداشت و به سختی قدرتش را به اشتوتگارت دیکته می‌کرد، در ادامه کار دشواری داشت و در نیمه دوم از حریفش عقب افتاد.

در دقیقه 61 گل دنیز اونداو باعث شد اشتوتگارت شانس رسیدن به جام قهرمانی را افزایش بدهد و از کمبود یک بازیکن در ترکیب تیم ژابی نهایت استفاده را ببرد.

با این وجود لورکوزن دست از حملات پیاپی برنداشت و پاتریک شیک، جرمی فریمپونگ و فلورین ویرتز به عنوان تعویض‌های طلایی در خط حمله این تیم نتیجه بازی را تغییر دادند.

2069667

درحالی‌که فقط یک دقیقه تا سوت پایان بازی باقی مانده بود پاتریک شیک موفق شد در مصاف حساس تک به تک با دروازه‌بان مسلط به توپ ضربه زده و بازی را به تساوی بکشاند.

بازی وقت‌های اضافه نداشت و لورکوزن به لطف این گل موفق شد در ضربات پنالتی حریفش را شکست داده و سوپرجام آلمان را بالای سر ببرد.

لورکوزن فصل گذشته تنها 17 گل پس از دقیقه 90 به ثمر رسانده بود و نشان داد که تبحر خاصی در کامبک زدن دارد و این عادت را از همین ابتدای فصل جدید هم به نمایش گذاشته است.

دیدگاه‌ها