کد خبر : 2063010 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:33 | 7.5K بازدید | 10 دیدگاه

طلسم‌شکنی هافبک جوان فولاد با پاس گل تماشایی!

محمد عباسی اولین پاس گل لیگ برتری خود را در تیم فولاد خوزستان ارسال کرد.

طلسم‌شکنی هافبک جوان فولاد با پاس گل تماشایی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از زبیاترین پاس‌ گل‌های هفته را محمد عباسی هافبک تازه وارد تیم فوتبال فولاد برای محمدرضا سلیمانی ارسال کرد و زمینه‌ساز پیروزی یک بر صفر خوزستانی‌ها در این مسابقه شد.

محمد عباسی چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و اولین پاس گل او 3 امتیازی بود و از تقریبا از میانه میدان برای مهاجم فولاد ارسال شد، او در جنگ میانه میدان با سماجتی که داشت و انتخاب فضای مناسب توپ را ارسال کرد و سلیمانی در عمق با در اختیار گرفتن توپ، گل برتری فولاد را به ثمر رساند.

2069660

این پاس گل، اولین تاثیرگذاری مستقیم عباسی در لیگ برتر بود و توانست اولین پاس گل خود را در این مسابقه ارسال کند، این هافبک 23 ساله در کنار پوریا سرآبادانی قرار گرفت و با دوندگی بالایی که داشت شرایط را برای بازیکنان نساجی سخت کرده بود و عملکرد خوبی داشت.

عباسی فصل گذشته در 29 مسابقه برای هوادار به میدان رفت تا یکی از بازیکنان مورد اعتماد محمود فکری و مسعود شجاعی در طول فصل باشد، او در این فصل هم با اعتماد ویژه یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شد و از هفته ابتدایی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

عباسی در دقیقه 73 بازی با نساجی کارت زرد دریافت کرد و بلافاصله بعد از این اتفاق از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به امین قاسمی‌نژاد داد.

دیدگاه‌ها