کد خبر : 2063009 | 28 مرداد 1403 ساعت 10:00 | 57.4K بازدید | 59 دیدگاه

ژست جالب آخرین بازمانده لیست خروج استقلال!

آرمان رمضانی بعد از گلزنی مقابل شمس‌آذر خوشحالی جالبی انجام داد.

ژست جالب آخرین بازمانده لیست خروج استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، در بین تمام بازیکنانی که در پایان فصل احتمال خروج آنها از استقلال وجود داشت و در خانه‌تکانی بزرگ این تیم جمع آبی‌ها را ترک کردند، فقط آرمان رمضانی در این تیم باقی‌ ماند و در غیاب گوستاوو بلانکو گل فوق‌العاده‌ای را برای استقلال به ثمر رساند.

او که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات استقلال پیش از اردوی آماده‌سازی به درب خروج باشگاه استقلال نزدیک بود و استقلالی‌ها آینده او را با پیراهن تیم دیگری تصور می‌کردند، در روزهای پایانی قرارداد خود را تمدید کرد و همراه با این تیم در اردوی ترکیه شرکت کرد و آماده مسابقات لیگ شد و این شرایط زمانی عجیب‌تر شد که با غیبت گوستاوو بلانکو آرمان رمضانی تنها دارایی استقلال و نکونام در خط حمله بود!

آرمان رمضانی شرایط مشابه را بارها تجربه کرده و در روزهایی که روی نیمکت حضور داشته یا شایعاتی برای خروج او از استقلال مطرح شده، گل‌های تاثیرگذاری برای استقلال به ثمر رسانده و شرایط را به سود خود تغییر داده است، او ترک عادت نکرد و در همین ابتدای لیگ بیست و چهارم این اتفاق را تکرار کرد!

2069658

او فصل گذشته چهار گل برای استقلال به ثمر رساند و حالا اولین گل خود را در لیگ بیست و چهارم به ثمر رساند، با توجه به کمبود بازیکن در خط حمله استقلال به نظر می‌رسد که او تعداد بازی‌های بیشتری برای استقلال انجام دهد و بتواند آمار گلزنی خود را افزایش دهد.

رمضانی بعد از گلزنی در مقابل شمس‌آذر چندین خوشحالی مختلف را انجام داد و در نهایت رو به آسمان اشاره کرد و از خدای خود بابت گلی که به ثمر رساند تشکر کرد، مشخص است که او روزهای پرفشاری را پشت سرگذاشته است.

دیدگاه‌ها