کد خبر : 2063008 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:28 | 30.4K بازدید | 16 دیدگاه

آماده‌باش برای فصل جدید با هت‌تریک؛

آتش‌بازی نوراللهی با چپ و راست!

ستاره ایرانی الوحده در بازی دوستانه مقابل اف. سی. گلف درخشان ظاهر شد.

آتش‌بازی نوراللهی با چپ و راست!

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی که هفته گذشته در دیدار تدارکاتی مقابل الجزیره عملکرد تاثیرگذاری داشته و در جریان پیروزی دو بر صفر الوحده روی یکی از گل‌ها نقش داشت، شنبه شب هم در مسابقه دوستانه برابر تیم دسته اولی اف. سی. گلف فوق‌العاده کار کرد و در یک نیمه، استثنایی ظاهر شد.

تیم فوتبال الوحده در حالی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب داشت، در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر امارات در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف اف. سی. گلف، تیم یازدهم جدول لیگ یک رفت و در نهایت به برتری پنج بر صفر دست یافت.

احمد نوراللهی که سال گذشته یکی از بهترین‌های الوحده بود و در 26 مسابقه لیگ برتر امارات 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده بود، در شرایطی خود را آماده فصل جدید می‌کند که شنبه شب در دیدار تدارکاتی برابر تیم گلف هت‌تریک کرد و روی گل اول تاثیرگذاری مستقیم داشت.

ویدئو: 350458
2069656

الوحده در دقیقه 15 روی ارسال احمد نوراللهی از کرنر در یک رفت و برگشت توسط ارکینوف به گل رسید، اما دو دقیقه بعد با نفوذ این ستاره ایرانی به محوطه جریمه و شوت زمینی او گل دوم را مقابل تیم گلف زد.

درخشش احمد نوراللهی یک دقیقه پس از این گل بازهم ادامه داشت و این بار پاس در عرض عمر خربین و چرخش و شوت پای راست هافبک ایرانی الوحده، منجر به گل سوم این تیم شد.

عبدالله حمد گل چهارم الوحده را مقابل حریف دسته اولی به ثمر رساند و قبل از سوت پایان نیمه اول هم احمد نوراللهی درخشش خود را تکمیل کرد و این بار هم با نفوذ تا محوطه جریمه گلف و شوت پای چپ دیدنی سومین گل خود را زد.

تیم فوتبال الوحده که باید روز جمعه هفته جاری در نخستین مسابقه فصل لیگ برتر امارات به مصاف عجمان برود، در آخرین دیدار تدارکاتی با درخشش نوراللهی به برتری 5 بر 0 برابر تیم اف. سی. گلف رسید.

دیدگاه‌ها