کد خبر : 2063003 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:10 | 38.7K بازدید | 8 دیدگاه

رونالدو علیه پاس تماشایی سحرخیزان!

مهاجم ایرانی اورنبورگ در شب شکست تیمش مقابل روستوف پاس گل تماشایی داد.

رونالدو علیه پاس تماشایی سحرخیزان!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب داشت، از ساعت 20 شنبه شب در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل این تیم برگزار کرد.

اورنبورگ که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه با درخشش و گل‌های قربانی و سحرخیزان به تساوی مقابل آکرون تولیاتی رسیده بود،  در دیدار برابر روستوف هم خیلی زود پیش افتاد و موفق به گلزنی شد و دومین گل را هم روی حرکت مهاجم ایرانی خود زد.

سحرخیزان که در هفته گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر روسیه به ترکیب رسیده و گلزنی کرده بود، در دیدار مقابل روستوف انگیزه زیادی برای تثبیت جایگاهش در خط حمله اورنبورگ داشت و توانست در دقیقه 35 یک پاس گل استثنایی بدهد.

مهاجم 20 ساله ایرانی اورنبورگ دو دقیقه پس از اینکه رونالدو، مهاجم روستوف در دقیقه 33 پنالتی خراب کرده بود، با فرار از بین مدافعان حریف وارد محوطه جریمه شد و پس از دریبل دروازه‌بان، ارسال فوق‌العاده‌ای از جناح چپ به مقابل تیرک دوم فرستاد تا جیمی مارین با ضربه سر گل دوم اورنبورگ را به ثمر رساند.

ویدئو: 350441
2069640

روستوف که مثل تمام مسابقات اخیرش در چهار ماه گذشته محمد محبی را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب نداشت، نیمه دوم را هجومی شروع کرد و با دو گل نیکولای کومیلچنکو در دقایق 51 و 52 کار را به تساوی کشید.

در شرایطی که سحرخیزان در دقیقه 83 مسابقه و پس از ثبت یک پاس گل دیدنی تعویض شده بود، روستوف توانست در دقیقه 4+90 توسط رونالدو گل سوم و برتری را بزند تا اورنبورگ در این دیدار خارج از خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب شود.

2069641

دیدگاه‌ها