کد خبر : 2063002 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:09 | 9.7K بازدید | 30 دیدگاه

نیمه اول سخت فلیک: لوا بارسا را نجات داد!

بارسلونا در دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل والنسیا، موفق شد بازی را مساوی کند و بازنده به رختکن نرود!

نیمه اول سخت فلیک: لوا بارسا را نجات داد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته اول لالیگا در مستایا مقابل بارسلونا قرار گرفته است. شاگردان هانسی فلیک پیش از آغاز فصل در جام خوان گامپر مقابل موناکو شکست خوردند و امیدوارند که با پیروزی در هفته اول، آن باخت تلخ را به فراموشی بسپرند اما در نیمه اول بازی در مستایا با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کردند.

تیم میزبان از همان ابتدا حملاتش را آغاز کرد و با اینکه توان زیادی برای نزدیک شدن به دروازه بارسا نداشتند اما در بسیاری از دقایق مالک توپ و میدان و تیم برتر زمین بودند.

ویدئو: 350450

این بازی خوب در نهایت منجر به رسیدن به گل شد. در دقیقه ۴۵ هوگو دورو روی ارسال دیه‌گو لوپز با ضربه سر دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. با این حال پس از مشورت با کمک داور ویدئویی مشخص شد که آفسایدی در کار نبوده و گل قبول شد.

2069638

بارسلونا که در ثانیه‌های پایانی نیمه اول گل خورده بود و خودش را در دردسری بزرگ می‌دید کمی جلو کشید تا ‌پیش از سوت داور و پایان ۴۵ دقیقه اول، از شکست بگریزد. در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه این نیمه،  الکس بالده توپ را به روی دروازه ارسال کرد و در تیر ۲، لامین یامال خودش را به توپ رساند و ضربه‌اش را زد. شوت یامال در حال عبور از مقابل دروازه بود که رابرت لواندوفسکی خودش را در مسیر توپ قرار داد و در مقابل دروازه، آن را به توپ چسباند تا بازی ۱-۱ شود و بارسلونا بازنده به رختکن نرود.
ثانیه‌هایی بعد از گل تساوی داور سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد و بازیکنان به رختکن رفتند.

دیدگاه‌ها