کد خبر : 2063001 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:03 | 22.5K بازدید | 39 دیدگاه

صبر مدیران سر آمد: سرمربی النصر اخراج می‌شود!

طبق ادعای رسانه‌های عربستانی، مدیران باشگاه النصر پس از شکست سنگین در سوپرجام عربستان، لوئیس کاسترو، سرمربی تیم، را اخراج کردند.

صبر مدیران سر آمد: سرمربی النصر اخراج می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، النصر شنبه شب در فینال سوپرجام عربستان، با نتیجه ۴-۱ مقابل الهلال شکست خورد. این در حالی بود که شاگردان کاسترو با یک گل جلو بودند و ناگهان در نیمه دوم از هم پاشیدند و در کمتر از ۲۰ دقیقه ۴ گل دریافت کردند!

طبق گزارش‌های منتشرشده از الیوم، مدیریت النصر به دلیل این شکست سنگین و نتایج اخیر تیم با کاسترو، به فکر تغییر کادر فنی افتاده است. این روزنامه افزود که نتایج اخیر النصر با کاسترو و از دست دادن چندین جام، دلیل اصلی این تصمیم است.

2069636

النصر با هدایت کاسترو در فصل گذشته به مقام دوم لیگ عربستان دست یافت و از کسب جام‌های مهم دیگر نیز بازماند تا نارضایتی بالای مدیران و هواداران را در پی داشته باشد.

در فصل گذشته نیز بارها شایعات اخراج این مربی شنیده شد و پس از هر شکست در بازی‌های بزرگ، بسیاری انتظار داشتند او از سمتش اخراج شود اما مدیران تصمیم گرفتند به او فرصتی دوباره دهند و حالا به نظر می‌رسد که صبر آنها به پایان رسیده و ستاره‌های گرانقیمت النصر قرار است یک مربی جدید داشته باشند.

دیدگاه‌ها