کد خبر : 2063000 | 28 مرداد 1403 ساعت 00:00 | 20K بازدید | 12 دیدگاه

می‌خواهم سرباز ایران باشم؛

تصمیم گلر ملی‌پوش یک روزه تغییر کرد! (عکس)

باقرمحمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان که روز گذشته پس از ال‌کلاسیکو جنجالی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، در تصمیمش صرف‌نظر نمود و تقاضای بازگشت داد

تصمیم گلر ملی‌پوش یک روزه تغییر کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بحث خداحافظی و اعلام بازنشستگی از سوی باقر محمدی از تیم ملی فوتسال در 24 ساعت گذشته بسیار خبرساز شد و سرمربی تیم ملی دقایقی پس از تصمیم غیرمنتظره سنگربان خود، بلافاصله او را از لیست جام جهانی 2024 کنار گذاشت. شمسایی بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است که پیراهن تیم ملی متعلق به هیچ کسی نیست و سربازان زیادی برای تن کردن جامه مقدس لحظه شماری می‌کنند.

محمدی که روز گذشته با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش با دلخوری از دوستان (بازیکنان ملی‌پوش مس سونگون ورزقان) تصمیم به خداحافظی گرفته بود، از موضع خود کوتاه آمد و این بار در اینستاگرام با یادداشتی دیگر تقاضای بازگشت به تیم ملی را کرد.

2069633

اگرچه بازگشت محمدی به تیم ملی کاملا قابل حدس بود. زیرا تلاش و اهداف او در سالیان اخیر تنها برای حضور در قاب توری تیم ملی در جام جهانی و کسب دستکش طلایی جهان بوده است و این موضوع را بارها به اطرافیانش اطلاع داده.

محمدی در جام جهانی گذشته به عنوان گلر سوم راهی آوردگاه بزرگ شد و این بار فرصت داشت تا مرد شماره یک تیم ملی در این رقابت‌ها باشد. باید دید واکنش شمسایی به یادداشت جدید محمدی چه خواهد بود. اگرچه حضور دوباره محمدی در تیم ملی قطعا موافقین و مخالفین بسیاری را دارد.

محمدی در صفحه شخصی‌اش نوشته است:

با سلام خدمت مردم عزیز کشورم که با تمام قلب و جانم دوستتون دارم...
دیروز شرایط، شرایط خوبی نبود که مظلوم ظالم واقع می‌شد که من نمی‌خواستم به کسی بی‌احترامی کنم. من تصمیم احساسی گرفتم که بازی باشگاهی را با بازی ملی اشتباه گرفتم.
بعضی وقت‌ها سهوا تصمیم اشتباه می‌گیری از این لحظه به بعد با تمام وجود برای خاکم وطنم ایران عزیز به صلاحدید کادر محترم تیم ملی که در راس آقای وحید شمسایی که گردن من حق دارند رو مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود

دیدگاه‌ها