کد خبر : 2062996 | 27 مرداد 1403 ساعت 23:41 | 19K بازدید | 25 دیدگاه

گری اونیل: فکر کردم به آرسنال گل زدیم!

تمجید بزرگ از دروازه‌بان آرسنال: عامل قهرمانی!

گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، پس از عملکرد فوق‌العاده داوید رایا، مقابل این تیم، از از او تمجید کرد.

تمجید بزرگ از دروازه‌بان آرسنال: عامل قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، داوید رایا یکی از بهترین خریدهای میکل آرتتا در آرسنال بوده است. این دروازه‌بان اسپانیایی که در ابتدا مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود، با عملکردهای درخشان خود اعتماد هواداران آرسنال را به دست آورد و در نهایت جایزه دستکش طلایی لیگ برتر ۲۴-۲۰۲۳ را کسب کرد.

این جایزه به دروازه‌بانی اهدا می‌شود که بیشترین کلین‌شیت را در طول فصل داشته باشد، که در مجموع ۱۶ کلین‌شیت بود، و با توجه به عملکرد او در بازی مقابل ولوز، تعجبی ندارد که رایا در سال ۲۰۲۵ نیز این جایزه را دریافت کند.

این دروازه‌بان سابق برنتفورد که تابستان امسال در انتقالی دائمی با مبلغ ۳۲ میلیون یورو به آرسنال پیوست، در پیروزی ۲-۰ مقابل ولورهمپتون دروازه خود را بسته نگه داشت. او یکی از بهترین سیوهای فصل را در هفته اول به نمایش گذاشت. استراند لارسن در حال جشن گرفتن گل تساوی و اولین گل خود در لیگ برتر بود که دست راست رایا به طرز معجزه‌آسایی توپ را مهار کرد.

2069628

گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، در کنفرانس مطبوعاتی سعی کرد این سیو شگفت‌انگیز را توضیح دهد:«نمی‌دانم چطور این توپ را گرفت. همه ما فکر می‌کردیم که گل شده است. دروازه‌بان‌های بزرگ، آنهایی که در تیم‌های مدعی قهرمانی بازی می‌کنند، لحظات جادویی مانند این دارند که بازی‌ها را تغییر می‌دهند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید دروازه‌بانی مانند او داشته باشد.»

دیدگاه‌ها