کد خبر : 2062985 | 28 مرداد 1403 ساعت 08:28 | 26.3K بازدید | 15 دیدگاه

رکورد جدید لیگ برتر: حضور در ۲۳ فصل متوالی!

جیمز میلنر، ستاره باتجربه برایتون، پس از حضور در بازی امروز تیمش، صاحب یک رکورد شگفت‌انگیز شد.

رکورد جدید لیگ برتر: حضور در ۲۳ فصل متوالی!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک باتجربه در پیروزی ۳-۰ برایتون مقابل اورتون از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و عملکردی مطمئن و قابل اعتماد ارائه داد.

این بازیکن ۳۸ ساله به همراه یانکوبا مینته و ماتس ویفر، خریدهای تابستانی، در خط میانی بازی کرد و نمایش خوبی در گودیسون پارک داشت تا فابیان هرتزلر، سرمربی جدید، شروعی موفق در لیگ برتر داشته باشد.

2069609

اما با وجود حضور چهره‌های جدید هیجان‌انگیز، این میلنر بود که تیترها را به خود اختصاص داد، زیرا او بار دیگر در یک فصل جدید در لیگ برتر به میدان رفت. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۲ برای لیدز یونایتد انجام داد، زمانی که سرمربی فعلی او تنها ۹ سال داشت.

حضور او در بازی روز شنبه به این معناست که این بازیکن انگلیسی در ۲۳ فصل متوالی در لیگ برتر بازی کرده است و رکورد رایان گیگز را که از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۳ ادامه داشت، شکست. در این مدت، او ۶۳۵ بازی در لیگ برتر انجام داده است، از جمله ۴۸ بازی برای لیدز، ۹۴ بازی برای نیوکسل، ۱۰۰ بازی برای استون ویلا، ۱۴۷ بازی برای منچسترسیتی و ۲۳۰ بازی برای لیورپول. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس تاکنون سه بار قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است، آخرین بار با لیورپول در فصل ۲۰-۲۰۱۹، پس از دو بار قهرمانی با منچسترسیتی.

2069607

میلنر تقریباً تمام جام‌های باشگاهی موجود را به دست آورده است، به جز لیگ اروپا که در کابینه او که شامل هفت افتخار مختلف است، وجود ندارد.

با لیورپول، او به یک عنوان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی و جام اتحادیه، و همچنین یک جام خیریه دست یافت. او همچنین با منچسترسیتی یک عنوان لیگ برتر، جام خیریه و هر دو جام باشگاهی انگلیس را به دست آورد.

دیدگاه‌ها