کد خبر : 2062977 | 27 مرداد 1403 ساعت 22:48 | 23.4K بازدید | 32 دیدگاه

آخرین بازسازی در ورزشگاه میزبان پرسپولیس؛

وی‌ای‌پی اروپایی، به زودی در لیگ برتر!(عکس)

جایگاه ویژه ورزشگاه اراک به زودی سر و شکل جدید و خاصی پیدا می‌کند.

وی‌ای‌پی اروپایی، به زودی در لیگ برتر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل ذوب‌آهن برگزار کرد که تعمیرات جایگاه ویژه و خبرنگاران این استادیوم به چشم آمد.

باشگاه آلومینیوم اراک که سال گذشته مالکیت ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را در دست گرفت و برای بازسازی و تجهیز ویژه آن اقدام کرد و هزینه‌های لازم را انجام داد، در راستای بحث حرفه‌ای‌سازی جایگاه تماشاگران، اتاق داوران، رختکن‌ها، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و ... را تعمیر کرده و این مسئله در حال انجام است.

2069594

طی دو فصل اخیر با مدیریت باشگاه آلومینیوم بازسازی نیمکت، رختکن‌ها، اتاق داوران، سرویس‌های بهداشتی، محل عبور و مرور تماشاگران، اختصاص جایگاه ویژه برای بانوان و ... در ورزشگاه اراک صورت گرفت، اما این روند برای فصل جدید هم ادامه یافت و طی ماه‌های اخیر شماره گذاری صندلی‌ها در تمام مجموعه، استانداردسازی و رنگ‌آمیزی جایگاه تماشاگران و ... هم انجام شد.

آخرین اقدام صورت گرفته در این ورزشگاه، اختصاص اتاق وی‌ای‌آر و ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی بود که در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر بین پرسپولیس و ذوب‌آهن از آن استفاده شد، اما هنوز تعمیرات این استادیوم در حال انجام است.

2069596

مدیریت باشگاه آلومینیوم آخرین مراحل بازسازی و ساخت جایگاه ویژه متفاوت نسبت به سایر استادیوم‌ها، اختصاص جایگاه صداوسیما و گزارشگر، استودیو اختصاصی رسانه، جایگاه تماشاگران و ... را انجام می‌دهد تا بتوانند به بهترین شکل میزبان بازی‌ها باشند.

این مراحل ساخت و بازسازی در ورزشگاه اراک احتمالا تا یکی، دو ماه آینده ادامه دارد و بعید است به دیدار بعدی آلومینیوم یا پرسپولیس در هفته سوم برسد، اما پس از فیفا دی سر و شکل ویژه و اروپایی به خود می‌گیرد.

دیدگاه‌ها