کد خبر : 2062973 | 28 مرداد 1403 ساعت 07:44 | 21.3K بازدید | 33 دیدگاه

کانتونا هواداران را گول زد: جنجال بزرگ برای تبلیغ!

خارج شدن اریک کانتونا از استودیوی برنامه کارشناسی دیدار منچستر یونایتد و فولام، حواشی زیادی به وجود آورده است.

کانتونا هواداران را گول زد: جنجال بزرگ برای تبلیغ!

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا بار دیگر به عنوان یک حاشیه‌ساز ظاهر شد و در پخش زنده از یک پنل کارشناسی فوتبال بیرون رفت اما این اسطوره یونایتد دلیل موجهی برای این کار داشت.

ستاره سابق منچستر یونایتد در برنامه کارشناسی «شومکس» برای بازی منچستر یونایتد مقابل فولام، خسته و بی‌حوصله به نظر می‌رسید. او در کنار اوون هارگریوز نشسته بود و وقتی از او خواسته می‌شد پاسخ دهد، با بی‌حوصلگی و غرغر کردن پاسخ می‌داد و اطلاعات کمی ارائه می‌کرذ.

وقتی از او پرسیده شد که مدعیان قهرمانی چه کسانی هستند، کانتونا فقط پاسخ داد: «نه»، و وقتی از او درباره انتظارات هواداران از منچستر یونایتد در این فصل پرسیده شد، پاسخ داد:«تلویزیون؟ بله، تلویزیون.» این تنها مقدمه‌ای برای جنون بود، زیرا کانتونا سپس میکروفون و کت خود را درآورد، کراوات خود را پرتاب کرد و به سمت دوربین رفت. او گفت:«ما این را بازی زیبا می‌نامیم، اما چند نفر در این دنیا حتی تلویزیون ندارند؟ آنها چه؟ چگونه این را به آنها ارائه می‌دهیم؟ برای اینکه واقعاً زیبا باشد، بازی باید همه جا باشد! نباید در استودیو یا فقط در یک کافه باشد، نه. باید همه جا باشد.»

2069590
2069591

در این لحظه کانتونا از صحنه خارج شد و جولیا استوارت، مجری، در کنار هارگریوز متحیر ماند و پرسید:«چه کار کنم؟»

بینندگان ممکن است فکر کرده باشند که کانتونا به دلیل عصبانیت از استودیو خارج شده، اما معلوم شد که او دلیل کاملاً موجهی برای رفتار خود داشت. زیرا کل این قسمت یک نمایش بود و کانتونا به عنوان فردی متفکر و فلسفی، آدم مناسبی برای ارائه این سخنرانی فلسفی بود. همه این‌ها یک حقه برای تبلیغ محتوای پخش زنده لیگ برتر از «شومکس» بود، که ادعا می‌کنند لیگ برتر را در همه جا می‌شود تماشا کرد. به نظر می‌رسید که بسیاری از بینندگان توسط این حقه فریب خورده‌اند و با توجه به تاریخچه رفتارهای نمایشی کانتونا، جای تعجب نیست اما همه این کارها فقط یک تبلیغ بود.

دیدگاه‌ها