کد خبر : 2062969 | 27 مرداد 1403 ساعت 22:34 | 19.8K بازدید | 33 دیدگاه

عصبانیت لیورپولی‌ها از کارشناس معروف: اخراجش کنید!

هواداران لیورپول از اظهار نظر یکی از کارشناسان شبکه این باشگاه خشمگین شدند.

عصبانیت لیورپولی‌ها از کارشناس معروف: اخراجش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح امروز بار دیگر موفق به گلزنی شد و بدون شک به عنوان یکی از بزرگترین گلزنان تاریخ لیورپول شناخته خواهد شد اما بسیاری از هواداران این باشگاه از اظهارات یکی از کارشناسان شبکه لیورپول درباره وضعیت او ناراضی بودند.

صلاح در سال ۲۰۱۷ از تیم ایتالیایی رم به لیورپول پیوست، در معامله‌ای که ۴۳ میلیون پوند ارزش داشت و در آن زمان رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست.

می‌توان گفت که این سرمایه‌گذاری بسیار موفق بوده است، زیرا صلاح اغلب به عنوان نماد موفقیت‌های باشگاه در زمین بازی شناخته می‌شود. این بازیکن ملی‌پوش مصری در ۳۵۰ بازی برای قرمزها ۲۱۲ گل به ثمر رسانده و در طول دوران حضورش در آنجا تعداد زیادی جام کسب کرده است.

صلاح در حال حاضر در سال آخر قرارداد خود با لیورپول قرار دارد که ممکن است آغاز سال آخر حضور او در باشگاه باشد، مگر اینکه قرارداد جدیدی امضا کند.

پس از پایان بازی امروز، در کارشناسی بازی در شبکه لیورپول، گری گیلسپی، ستاره سابق لیورپول که نزدیک به یک دهه در آنفیلد بازی کرد، بحثی را راه انداخت که آیا صلاح همچنان یک بازیکن کلاس جهانی است یا خیر.

او گفت:«ما درباره محمد صلاح به عنوان یک فوتبالیست کلاس جهانی صحبت می‌کنیم آیا او یک فوتبالیست کلاس جهانی است؟

من فکر نمی‌کنم او یک فوتبالیست کلاس جهانی باشد، اما آمارهایش نشان می‌دهد که او هست، زیرا فقط آمارهایش بالاست و به نظر من او یک بازیکن کلاس جهانی نیست.»

2069416

هواداران لیورپول که به این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند، به وضوح نشان دادند که با گیلسپی موافق نیستند. یکی از آنها گفت:«اینکه بگویید بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر یک فوتبالیست کلاس جهانی نیست، آن هم در تلویزیون زنده، جرم است. او باید همین امروز اخراج شود.»

یکی دیگر از هواداران موافقت کرد و نوشت:«گفتن این حرف دیوانگی نیست؟ او باید همان بازیکنانی را که من در ۳۰ سال گذشته دیده‌ام تماشا کرده باشد و تنها جرارد نشان داده است که در پست خود به اندازه صلاح در طول سال‌ها ثبات داشته است. هیچ کس دیگری وجود ندارد که من صلاح را با او عوض کنم!» یکی از هواداران اضافه کرد:«می‌گوید صلاح کلاس جهانی نیست اما آمارهایش نشان می‌دهد که هست. انگار خودش با خودش بحث می‌کند.»

دیدگاه‌ها