کد خبر : 2062963 | 28 مرداد 1403 ساعت 06:12 | 43.2K بازدید | 47 دیدگاه

خیانت بایرن به ستاره قدیمی: باید بروی!

مدیران بایرن مونیخ به لئون گورتسکا اعلام کرده‌اند که باید هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند.

خیانت بایرن به ستاره قدیمی: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی توماس توخل و حضور ونسان کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ باعث شد که شایعاتی درباره بازیکنانی که قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کنند از سوی رسانه‌های آلمانی منتشر شد.

یکی از بازیکنانی که در چند هفته اخیر نامش در فهرست مازاد بایرن مطرح شده بود لئون گورتسکا است و غیبت او در فهرست این تیم در دیدار شب گذشته برابر اولم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان به این شایعات دامن زد.

حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که مدیران بایرن مونیخ در روزهای اخیر فشار روی این ستاره قدیمی تیم‌شان را برای ترک هرچه زودتر این باشگاه افزایش داده‌اند و در تلاش هستند که او را متقاعد کنند که هرچه زودتر باشگاه دیگری را تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی انتخاب کند.

2060615

این در حالی است که منابع نزدیک به گورتسکا در روزهای اخیر مدعی شده بودند که او می‌خواهد همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد تا برای جایگاهش در ترکیب این تیم بجنگد و باور دارد که می‌تواند کمپانی را با توانایی‌هایش تحت تاثیر قرار دهد.

گفته می‌شود که این ستاره آلمانی در صورتی که فرصت کافی برای حضور در میدان در نیم فصل اول را نداشته باشد، به ترک بایرن در  پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال آینده میلادی فکر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها