کد خبر : 2062962 | 28 مرداد 1403 ساعت 06:27 | 18.1K بازدید | 11 دیدگاه

زلاتان: میلان دیگر مهاجم نمی‌خرد

زلاتان ابراهیموویچ، مشاور باشگاه میلان، تایید کرد که در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی مهاجم و دروازه‌بان جدیدی جذب نمی‌کنند.

زلاتان: میلان دیگر مهاجم نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ تایید کرد که میلان نمی‌خواهد یک مهاجم جدید جذب کند و آن‌ها با این کار فرصت درخشش بازیکنان جوان را از آن‌ها نخواهند گرفت.

روسونری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد آلوارو موراتا را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرد که مهره بزرگی برای تقویت خط حمله خواهد بود.

زلاتان در مراسم معارفه یوسف فوفانا به عنوان خرید جدید میلان، تصمیم باشگاه برای عدم جذب مهاجم جدید و همچنین یک دروازه‌بان جدید پس از مصدومیت اسپورتیه‌لو را تایید کرد.

2069569

زلاتان گفت:"استراتژی ما در پروژه "میلان فوتورو" این است که استعدادهایی را که در اختیار داریم هدر ندهیم. وقتی آن‌ها آماده هستند، ما نمی‌خواهیم با خرید بازیکن جدید فضا برای رشد آن‌ها را از بین ببریم.

با چهار خرید ما موقعیت‌ها را دو برابر کردیم. ما بسیار مطمئن هستیم. ما به استعدادها اعتقاد داریم. به عنوان مثال: توریانی جانشین مانیان خواهد بود، سپس او برای جایگاه با اسپورتیه‌‌لو رقابت خواهد کرد. ما از بکار گرفتن استعدادها نمی‌ترسیم.

اگر آن‌ها به صورت قرضی منتقل شوند، ما آن‌ها را کنترل نمی‌کنیم. اگر آن‌ها در میلان باشند هم ما سعی نمی‌کنیم آن‌ها را کنترل کنیم. ما مهاجم دیگری نمی‌خریم، چون نمی‌خواهیم جلوی رشد استعدادها را بگیریم. ما نمی‌ترسیم، می‌خواهیم برنده شویم و پیروز می‌شویم. ما در حال ایجاد یک تیم برای رقابت در اروپا هستیم، چون میلان قبلا در اروپا تیم مقتدری بود و اینجا همان جایی است که می‌خواهیم به آن برگردیم."

دیدگاه‌ها