کد خبر : 2062952 | 27 مرداد 1403 ساعت 21:25 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

پیام فابرگاس به یووه: ماه جاه‌طلبی زیادی داریم

سسک فابرگاس، سرمربی کومو، می‌گوید هیجان زیادی برای اولین بازی به عنوان مربی در مسابقات سری A دارد.

پیام فابرگاس به یووه: ماه جاه‌طلبی زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم کومو سال 2003 به سری B سقوط کرد و اکنون پس از 21 سال دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا برمی‌گردد.

شاگردان اوسیان رابرتس که سسک فابرگاس، ستاره پیشین تیم فوتبال آرسنال، به عنوان دستیار کنار او کار می‌کرد، به عنوان دومین تیم سری B جواز صعود به سری A را کسب کردند.

در پایان فصل فابرگاس به عنوان سرمربی کومو معرفی شد و او باید فردا در اولین بازی فصل جدید به مصاف یوونتوس برود.

سسک فابرگاس در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"برای من، بلکه برای باشگاه و بازیکنان، یک روز مهم و ویژه نزدیک است: اولین بازی در سری A. مربیگری در بازگشت به سری A پس از سال‌ها، هیجان‌انگیز و محرک است، ما جاه طلبی‌ها و اعتمادبه‌نفس زیادی برای شروع فصل داریم."

2069540

خاطره از رویارویی با یوونتوس؟

خاطره‌ای از یوونتوس دارم که به عنوان بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 06-2005 با آن‌ها روبه‌رو شدم. تورام، کاناوارو، بوفون، امرسون در آن تیم بودند. من در بارسلونا بودم و آن‌ها آن زمان تیم بزرگی بودند.

غایبان کومو؟

برای سفر به تورین، آیوین (محرومیت) و واران (مصدومیت) را ندارم. ما زمان بازگشت واران را نمی‌دانیم: او ممکن است یک، دو یا سه ماه از میادین دور باشد. مطمئناً مشکلی از ناحیه زانو نیست که در کوتاه مدت قابل حل باشد. او از ناحیه رباط داخلی زانوی چپ آسیب دیده، حداقل یک ماه در جمع ما نخواهد بود.

هدف این فصل؟

ما اکنون با علاقه و فروتنی برای این فصل و پروژه خود کار می‌کنیم. فقط زمان مشخص خواهد کرد که ما چه کسی هستیم و به کجا می‌رسیم. در دنیای فوتبال، اگر در یک مسابقه پیروز شوید بهترین هستید، اگر ببازید خوب نیستید. ما می‌خواهیم خوب کار کنیم و تواضع زیادی داشته باشیم. اینطوری شروع می‌کنیم.

دیدگاه‌ها