کد خبر : 2062950 | 28 مرداد 1403 ساعت 05:55 | 23.8K بازدید | 5 دیدگاه

توصیه مهم به تن‌هاخ: ستاره گرانت را خط بزن!

جان اوبی میکل معتقد است که اریک تن‌هاخ باید میسون مونت را از ترکیب تیمش کنار بگذارد و از یوشوا زیرکزی استفاده کند.

توصیه مهم به تن‌هاخ: ستاره گرانت را خط بزن!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد جمعه شب در چهارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی فولام به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که زیرکزی به ثمر رساند برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

زیرکزی که خرید جدید شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال است در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور نداشت و در دقیقه ۶۱ به عنوان بازیکن تعویضی جانشین میسون مونت شد و در نهایت هم در فاصله سه دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

جان اوبی میکل پس از پایان این بازی به بین اسپورت گفت:" زیرکزی پس از ورودش به زمین خیلی خوب بازی کرد و توانست یک گل هم بزند. از نظر من او باید در بازی برابر برایتون در ترکیب اصلی یونایتد به میدان برود.

بارها پیش از این گفته بودم که میسون مونت باید یک فصل بسیار عالی داشته باشد اما در این بازی هم نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. بنابراین تن‌هاخ باید به کنار گذاشتن او از ترکیب فکر کند و زیرکزی را به زمین بفرستد. در این صورت برونو فرناندز می‌تواند کمی عقب‌تر بیاید و یونایتد شکل هجومی‌تری به خودش خواهد گرفت."

2061164

دیدگاه‌ها