کد خبر : 2062949 | 28 مرداد 1403 ساعت 05:33 | 22.1K بازدید | 20 دیدگاه

مازیار، نگران و فکور و خوش‌تیپ برگشت!

مازیار زارع پس از بازگشت دوباره به ملوان، اولین گام را با پیروزی برداشت.

مازیار، نگران و فکور و خوش‌تیپ برگشت!

به گزارش ورزش سه، مازیار زارع بعد یک فصل دوری از ملوان مجدد سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و در اولین بازی آنها با ژست‌هایی جالب کنار خط شاگردان جوان و با انگیزه خود را هدایت کرد.

تیم فوتبال ملوان که ستاره‌های جوان پرتعدادی را در اختیار دارد نسبت به فصول گذشته بازیکنانی مدعی پیراهن تیم ملی را در اختیار دارد و همین مسئله باعث شده تا زارع حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد شاگردان خود داشته باشد و این مسئله را در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود عنوان کرد و وظیفه‌شناسی بازیکنانش تقدیر کرد تا آنها را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

زارع پیش فصل عجیبی را پشت‌ سرگذاشت، او در تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین حضور پیدا کرد اما در نهایت بعد از کش و قوس فراوان به تیم ملوان آمد و سعید دقیقی هم به تیم سابق خود بازگشت تا در شروع فصل، در جایی که دوست دارد حضور داشته باشد. زارع تحت تاثیر این جابه‌جایی و حضور دوباره در ملوان برایش اهمیت بالایی داشت تا در اولین مسابقه امتیاز کامل را کسب کند و در نهایت به همین مهم هم دست پیدا کرد.

2069535

ملوان تحت هدایت زارع در اولین مسابقه فوتبال روانی را به نمایش گذاشت و با روحیه جنگنده‌ای که داشتند هافبک‌های گل‌گهر را نود دقیقه تحت فشار گذاشتند تا عملکرد خوبشان در این مسابقه کامل شود.

دیدگاه‌ها