کد خبر : 2062947 | 28 مرداد 1403 ساعت 05:04 | 20K بازدید | 21 دیدگاه

روایت جالب کعبی: وقتی فیگو را در فرودگاه دیدم!

حسین کعبی می‌گوید لوئیز فیگو بلافاصله پس از دیدار جنجالی ایران - پرتغال در جام جهانی عذرخواهی او را پذیرفت.

روایت جالب کعبی: وقتی فیگو را در فرودگاه دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی، مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶، در تقابل ایران برابر پرتغال با یک ضربه خطرناک به گونه لوئیز فیگو باعث مصدومیت این بازیکن شد اما این صحنه از چشم داور مسابقه پنهان ماند و او حتی خطا هم اعلام نکرد.

حسن کعبی در گفتگو با آنتن در خصوص این اتفاق صحبت کرد و در پاسخ به اینکه اگر در آن دوره VAR بود، اخراج می‌شد گفت: اخراج که هیچی، محروم می‌شدم. من پس از آن برخورد بالای سرش که رفتم پوستش کنده شده بود. الان ۱۸ سال گذشته و من حدودا ۷ سال پیش فیگو را در فرودگاه دبی دیدم. خیلی از مردم عکس می‌گرفتند و من هم جلو رفتم و من را شناخت.

او با اشاره به اینکه پس از بازی از فیگو عذرخواهی کرده بود، گفت: من پس از بازی به رختکن رفتم و معذرت‌خواهی کردم و گفت "نه، فوتبال است، اصلا اینطور فکر نکن. در فوتبال همه چیز هست". اگر ایرانی بود یقه‌ات را می‌گرفت و زنگ می‌زدند فامیل‌هایشان بیایند.

کعبی گفت: در فرودگاه که همدیگر را دیدیم، روبوسی کردیم و عکس گرفتیم. رفتار و برخوردش برای من جذاب بود. از او پرسیدم من را می‌شناسی؟ گفت در ذهنم آمد. یک نفر آنجا بود که برای او تعریف کرد و او پرسید چرا وقتی که با منتخب خوزستان بازی کردیم، نبودی؟ گفتم آن زمان من در سپیدرود بازی می‌کردم. آن زمان هم خیلی‌ها به من گفتند چرا نرفتی که گفتم اگر می‌رفتم، باید خداحافظی می‌کردم.

دیدگاه‌ها