کد خبر : 2062935 | 28 مرداد 1403 ساعت 04:37 | 37.1K بازدید | 10 دیدگاه

حمید مطهری در وطنی فقط سرمربی است!

حمید مطهری در بازی نخست فولاد بار هدایت تیمش را به دوش کشید.

حمید مطهری در وطنی فقط سرمربی است!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شرایط برای حضور یحیی گل‌محمدی در دیدار با نساجی فراهم نشد اما فولاد مقابل میزبان خود نساجی به پیروزی رسید و البته حتی به زعم برخی بازیکنان حریف شایسته کسب این سه امتیاز هم بود.
نکته مهم این مسابقه غیبت یحیی گل‌محمدی روی نیمکت فولاد بود که ظاهرا حتی در ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور نداشت و در این شرایط هدایت تیم در حین مسابقه به عهده مربی معتمد او سپرده شد.
حمید مطهری در شرایطی نفر اول نیمکت فولاد مقابل نساجی بود که در نخستین بازی فصل مقابل تیمی قرار گرفت که سرمربیگری را در این باشگاه و همین ورزشگاه آغاز کرده و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برایش زنده شد.

2061454

او که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل دوم لیگ بیست و سوم تجربه خوبی در تراکتور به عنوان سرمربی داشت از نخستین بازی فصل هم سربلند بیرون آمد تا مشخص شود حضور یحیی گل‌محمدی در راس کادر فنی فولاد و البته بهره بردن از مربیانی مثل حمید مطهری و محمد عسگری، مردان معتمد او تکانی به فولاد داده است و این مجموعه فولاد اصلا شبیه تیم از هم گسیخته فصل قبل نیست.

حالا و در شرایطی که گل‌محمدی سفری کوتاه به کربلا داشته مطهری به عنوان مرد معتمد او کار ریکاوری و ادامه تمرینات را پیش خواهد برد و فولادی‌ها منتظر صدور مجوز یحیی برای بازی هفته دوم مقابل مس رفسنجان خواهند بود اما اگر این‌چنین نباشد مطهری در اولین بازی خانگی فصل هم نقش سرمربی را ایفا می‌کند که البته از کاراکتر و دانش فنی او اصلا دور نیست.

مطهری در حالی از پوزیشن یک سرمربی در لیگ برتر به مقام دستیاری برگشت که پای یحیی گل‌محمدی در میان بود ضمن اینکه او همچنان می‌تواند در ادامه فصل یک آلترنتایو بالقوه برای برخی از مربیانی که جایگاهی متزلزل روی نیمکت تیم‌هایشان پیدا می‌کنند، باشد.

دیدگاه‌ها